Gå til innhold

Belly bandit og/eller Mother tucker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei å hå damer :)

Kommer snikende noen dager før tiden, for og spørre dere i 3.tri et lite spørsmål :)

Noen av dere som har hatt/skal ha Belly bandit og/eller Mother tucker singlett? :)

Evt. noen meninger og erfaringer om dette?

Fortsatt god 1.søndag i advent! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg hadde ikkje noko slik fyrste gongen, og magen brukte dødslang tid på å bli tilnærma vanleg igjen. Føler eg hadde litt ekstra hud der permanent. Og eg gjekk opp kun 7 kilo, vog 57 på 161 cm og var 30 år, låg feittprosent, mykje musklar. Men er eldre og meir slaskete.... Og har ikke fått trent like ivrig som før, korkje før eller under gravidieteten. Rart korleis fokus skiftar med barn, gitt! Har gått opp 8 kilo til nå og har 5 veker att...

Har sjekka rundt på nettet. Belly bandit er visst litt svær og stiv, Mother tucker har eg ikkje høyrt om.

Vurderer rett og slett eit forsøk med "Wink ultimate postpartum bikini ultra".

Føler meg litt galen, men trur jaggu eg gir det eit forsøk :)

http://www.winkbellybands.com/shop/product/ultimate-postpartum-bikini-ultra-new?=

Skrevet

Gosh, så forvirrande eg skriv i kveld!!!

Meinte at eg per i dag føler at eg har meire hud på magen (eller at eg følte dette før eg vart gravid igjen). Og vidare at eg i dag er lettare enn ved sist svangerskap, og at eg i tillegg (naturlegvis) er eldre og dessverre også meir slaskete. Har nemleg ikkje trent så mykje som småbarnsmor, samanlikna med tidlegare i alle fall. Og i svangerskapet nå har eg kun gått inn og ut av bilen og fram og attende til kjøleskåpet.

Så må nok kjøpe meg noko som kanskje kan hjelpe, ja.

Skrevet

hehe, vi alle har dager der formuleringsevnen lever sitt eget liv ;)

Ja vil tro at fokuset vi endres så snart det kommer smått i hus:)

Men hvilken størelse tenker du og bestille av denne da?

Samme størelse som du bruker i klær til vanlig? :)

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med bellybandit ivertfall!

hadde den på meg etter jeg hadde dusjet sist jeg fødte (førstemann) han kom halv to på natta, morgen etter i 9 tiden tok jeg den av for å spise frokost, da var magen flat igjen! jeg brukte den litt av og på de neste dagene, det er IKKE behagelig, men i forhold til effekten jeg fikk av den var det vert det! :)

huden på magen var jo fortsatt løs, men musklene hadde funnet tilbake til sin naturlige plassering, livmoren var nesten ikke merkbar sa jordmoren på kontroll dagen etter :) det er ikke en vidunderkur, og en må jobbe med magen og det tar tid før den er normal og flat igjen, men tyngdekraften jobber ikke imot deg når du bruker dette :)

den saken det er linket til over her, med truse ville jeg nok ikke anbefalt, da det blir blod over allt første dagene.. ikke særlig deilig å ha på seg "samme trusa" i 4 dager når det garrantert blir søl på den i løpet av første dagen..

Skrevet

Kan jeg spørre: Hva er mothertucker/belly bandit? Og hva er det godt for?

Skrevet

Sender Linker jeg, så får du se :)

Belly Bandit:

http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=42&prodid=5450

Mother tucker:

http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=42&prodid=5477

Ta en titt på disse to sidene, så ser du hva det dreier seg om :)

Så foresten på et annet forum, der en mor fortalte at hun med mother tucker innerst(For og slippe at Belly Bandit skulle kjennes ekkel ut)og Belly Bandit utenom, hadde en fantastisk effekt.. :)

Skrevet

Ja, har tenkt på dette med blodsøl... Men trur skal gå greitt slik 4-6 dagar etter fødselen. Ville i alle fall gjort det sist gong. Har forresten lese at mange ikkje knappar igjen, kan sikkert unngå litt søl på den måten.

Tenkte å kjøpe str. small, i svart. Dei har jo xs og xxs også. Så at eg må ha small er naturleg. Er jo mange damer som er supersmale, eg lurer ofte på kva for str. dei må ha i ting når eg må ha den minste...

Men nå får eg lyst på mother tucker også.

Og anten belly bandit eller den tilsvarnade greia inne på wink-nettsida.

Nokon som veit om belly bandit er ok dersom det skulle ende med keisersnitt??

Skrevet

Yes, der har eg svidd av 150 usd på den wink-saken med knepping og belly band (som kan minne om belly bandit).

Spennande!!! Kjem vel sikket mva/toll/gebyr også, men men. Må berre prøve!!

Skrevet

Men mother tucker er vel ikkje heilt optimal for amming?? Nokon som veit?

Skrevet

Takk, sol!

Den der verkar jo interessant! Men kor i hekkan får eg tak i den? Bur jo i Noreg... Amazon usa sender ikkje hit...

Nokon som har kjøpt denne, eller har tips?

80 dollar er vel rundt rekna 460 kroner, så blir det jo toll osv. også. Galskap!! Sist lånte eg amme-bhar av syster mi, men dei passa ikkje så godt. Dessutan vart det ei strevsam og kort periode med amming pga. kollikk-barn, stress og dårleg regulert sjukdom hos meg. Men denne gongen skal det gå betre!! Så har lyst til å investere litt.

Eg er jo nesten avhengig av strøttestrømper også i ikkje-gravid tilstand, så ikkje rart eg "tenner på" dette med komperesjon he-he!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har lett litt på nett og finner ikke denne for og amme noen steder jeg ;o (Ammetåka allerede?) Men Amazon sender jo hit? Jeg kjøpte stelleveska mi der:)

Skrevet

Fristes av dette jeg og, men skulle gjerne hørt fra flere som har prøvd disse. Er det kun positive erfaringer?

Skrevet

Da var min mother tucker nursing tank bestilt fra Amazon.com! :D

"heldigmor venter nr 2:)":

Sånn som jeg har forstått det, så er det udelt positive tilbakemeldinger på dette :) Mange som skriver på forumer rundt omkring, og som jeg har snakket med, som sier seg veldig fornøyde med både effekt, og den støttende effekten med og bruke slike :)

(Ble mye gjentaking av ord her, men det er lov kl.23.20?) hehe

Gleder meg veldig til å prøve denne i slutten av Februar jeg ja ! :D

Skrevet

LilleGull2012: Korleis får du til å bestille? Hos meg kjem det opp "there is a slight problem with your order". Og vidare: at dei ikkje kan sende til denne adressa....

Men har bestilt allereie, frå Nicki's Diapers. Kom på 1300 ca, så får vi sjå om det også blir toll osv.

Greiene frå Wink har også kome. Betalte toll, så alt kom på litt over 1000 kr. Kjøpte da den greia som heiter bikini ultra eit eller anna, samt den som er ca det same som belly bandit. Verkar bra båe delar. Men ufatteleg nå at eg skal inn i den bikini saken... :)

Spennande!!

Kanskje bra at eg ikkje får til å handle hos Amazon, ikkje heilt bra all denne shoppinga.... :)

Skrevet

Dette virket interessant!!

Tror jeg bestiller, jeg også! Velger nok Belly Bandit'en :)

Skrevet

Måler dere foresten ved midjen, eller der man står mest ut på magen, når dere måler for å bestille?

Skrevet

jeg ordnet meg konto på amazon, og la inn visakortet, etter det så trykte jeg bare på varen og la den i handlevognen.. Rart at det ikke går til deg?;o Kanskje det ikke er meningen at du skal komme deg inn på amazon ;) hehe (Falige greier det der.)

iiih! Gleder meg som et barn til og få mother tucker´en min jeg :D

Bestilte samme str. som utenom graviditet på den jeg, så Medium(Utenkelig nå i dag at jeg skal inn i medium igjen):D

*Oh lykkerus*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...