**Cayenne** Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Er jeg eller blir jeg gravid igjen snart? Når? Og ser du kjønn? Hadde vært supert om du kunne se! F.dato: 10.04.72
Gjest Ms. Muffins Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg har svart deg inne på tråden min! Jeg er ikke anonym, men sånn at du ser at jeg har svart, hehe
**Cayenne** Skrevet 28. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2011 Takk, og jeg har svart deg der - veldig treffsikkert var det! (Men vil gjerne ha en second opinion ang. graviditet fra Anonym:-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Av en eller annen grunn føler jeg at du stenger for babyenergien din litt selv... du begynner å bli desperat. Og derfor tar det dermed lenger tid. Føler du blir gravid rundt februar 2012 med en gutt.
**Cayenne** Skrevet 28. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2011 Tusen takk for svar:) Andre som har sagt det også. Får prøve å fokusere på andre ting, da. Men lettere sagt enn gjort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå