Mamman til Loffen ♥ Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Jeg har lest så mange steder at det er anbefalt å bruke bleier uten lotion. Den er jeg med på. Men det jeg ikke skjønner, er hvor disse bleiene med lotion finnes - jeg har aldri sett det i butikken tror jeg (?). Så da har jeg begynt å tenke, kanskje det er lotion i de jeg kjøper noen ganger (sverger ikke til noe spesielt merke og kjøper ofte forkjellig) uten at jeg får det med meg? Siden jeg tydeligvis ikke klarer å se forskjell på de med og de uten...? Skulle vel gjerne tro at det sto utenpå, men... Noen som vet?
Babyønske �� Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Pampers inneholder lotion. Jeg har foretrekt Pampers til begge mine og har så langt ikke noe å utsette på de.
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2011 Akkurat ja... Det var det jeg mistenkte. Vi har også egentlig vært mest fornøyd med Pampers. Synes de virker mykere og mer behagelig enn Libero-bleiene. Vel vel. Da må jeg nok innrømme at jeg gir en god dag i dette rådet om lotionfrie bleier. Kommer ikke til å slutte å bruke Pampers:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå