Gå til innhold

Feber og barnehage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa her har hatt litt feber i helgen - startet på fredag! Er også snørrete, har øye infeksjon (begynte behandling på fredag) og hadde tydelig vondt i halsen på fredag ( siklet masse og ville ikke ha smokk). Hoster littegranne nå!

I dag har formen vært helt fin, oghun har vært helt feberfri ( har sjekket flere ganger) - men nå rett før hun skulle legge seg hadde hun 38,2!!

Bør hun være hjemme fra barnehagen i morgen synes dere?

Det blir eventuelt bare kort dagen henne (8.30 - 15) hvis hun skal..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg ville målt i morgen og sett an allmentilstanden og så bestemt meg. Nå syns jeg ikke at 08:30 - 15.00 er å regne for en kort dag så om hun har feber og/eller er i dårlig form så ville jeg holdt henne hjemme.

Skrevet

de skal i utgangspunktet ha en feberfri dag før de kommer i barnehagen- så ja ville holdt henne hjemme i morgen!

Skrevet

Jeg ville holdt henne hjemme, de skal vel helst ha en feberfri dag hjemme før de drar i barnehagen. Og hun er jo tydeligvis ikke helt frisk, så da er det bedre å være hjemme å slappe av, og bli frisk, istede for å dra i barnehagen og bli mer syk.

God bedring til jenta de. :)

Skrevet

Jeg pleier å vente til hun er feberfri hele dagen i forveien, dvs ingen feber på kvelden heller. Det er jo ofte sånn at de kan virke friske og fine på morgenen, uten feber, men så blir de mer slitne utover dagen og kan få en liten temp.økning også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...