to jenter og ett gull i magen Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 jeg har pakket bag til meg nå og stelleveske skal pakkes til han. tenkte to sett i 50 og to sett i 56.holder det? og teppe, lue, votter og dress til hjemreise.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Jeg hadde ikke med noe til babyen forrige gang, men det var rett og slett fordi far sov hjemme på nettene (har en hund som måtte luftes). Så han tok med seg et sett med klær, bilstol og et teppe siste dagen han kom. Denne gangen pakker jeg nok ned et sett i str 50, vinterdress, lue og teppe. Hvis 50 skulle vise seg å bli for lite, så får heller bare far hente et i str 56 hjemme (vi bor bare 10 min fra sykehuset).
<3 mine søte små<3 Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 jeg har pakket med hentesett(body,strømpebukse,og heldress), et sett som jeg har strikket, son hun skal reise hjem i. ellers så har jeg med 1 strømpebukse 2 body og en bukse. til å ha på henne når vi får ventet besøk:) ellers kommer jeg nok til å ha på henne sykehuset sine klær. btw har også med et teppe:)
mangolin™ღ♂ Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Har med en ull-body og en vanlig body,en ull-pyjamas, en ull-strømpebukse, ull-votter og ull-lue. Så har jeg med et strikket hentesett, et par bleier, smokke, babyteppe, ull-sokker og noen sånne tykke bomulls sokker. I tillegg tar jeg med vinterposen sånn i tilfelle til hjemreisen samt en ytterdress i tovet ull.
Ida-Sol Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Har men noen fine bodier i bomull til å ha mens vi er på sykehuset (de du får låne der er litt kjipe) har med ull undertøy og overtøy til hjemreise, dress til å dra hjem i. Lue, votter osv. Jeg har også med smokk for å gi så fort jeg er sikker på at babyen har tatt puppen ordentlig. Gjorde det med nr. en og angret ikke på det. Så har jeg tatt med et kose pledd og en liten bamse som er babyen sin. Litt koselig å pynte litt i trilla Tar med noen pene klær jeg liker å gå med og litt sminke osv. for velværet sin skyld til meg selv. Ikke glem kamera og tlf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå