Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

Hva syns/tenker dere om hvis vi tar

hull i øret på sønnen vår på 11mnd?

Kommer folk til å se stygt på oss? f.eks

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det første jeg tenker er at du tuller.

Om du ikke tuller så er min mening at man ikke stikker hull i andre sine kropper uten at vedkommende, hvis kropp man tar hull i, kan samtykke til dette og forstå konsekvensene av dette.

Å ta hull i ørene på babyer og på små barn syns jeg svært lite om.

Skrevet

Uff nei, det synes jeg ikke noe om... Stakkars liten.

Skrevet

Hvorfor i alle dager vil dere det?

Men siden du spør: Om jeg ser en guttunge på året med hull i øret tenker jeg nok: " Stakkars gutt, er sikkert født inn i en white- trash familie som ikke lar BABYER være BABYER, de har vel kjøpt Pilot- jakke i skinn også allerede regner jeg med..."

Stakkar liten sier jeg også. :(

Skrevet

Ok, da gjør vi ikke det :-)

Ville bare høre andres mening :-)

Takk for svar!

Skrevet

Helt ærlig, så ville jeg tenkt at det var stygt. Syns ikke hull i ørene på gutt er fint, og hvertfall ikke en baby, som er så pen i seg selv at han ikke trenger å pynte seg med øredobb..

Syns heller ikke noe om å gjøre noe slikt med en baby som ikke har valgt det selv. Er annerledes om ungen hadde vært eldre og ville det selv. Det er jo tross alt et hull som han må leve med resten av livet. selv om dte kan gro igjen, så blir det fortsatt arr.

Skrevet

Helt enig, dette er noe som barnet i alle tilfeller burde være gammel nok til å ønske selv. Det burde vært aldergrense på slikt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...