Nithuviel Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Noen som vet hvordan man får vekk disse? Lillemor har en del i nakken som i grunnen bare plager meg. Ønsker ikke å "knipe" dem av, som jeg har fått anbefalt av noen, hun trenger da virkelig ikke å lide for skjønnheten, vakker som hun allerede er. Så, noen som har smertefrie tips?
WildPrincess Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 La de være også går de vekk av seg selv. Kniper du de av så kan de bare spre seg
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg dro til legen med lillegutt da hans mollusker bare spredte seg. Fikk beskjed om å la de være, og at de kunne vare opp til 9-12 mnd. Var det ikke gått over til da, satte de igang med behandling.
Nithuviel Skrevet 29. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2011 Hm.. ja, har hørt at de skal gå over etter 6-12 mnd. Hun har hatt de eldste i over 1 år nå. Heldigvis ikke mange, men de er godt synlig i nakken. Fant noen smånupper på ryggen her forleden, satser på at det er bare nupper eller neller, framfor nyw mollusker. Vet du noe om hva slags behandling? Fant kjerringråd på nett her som anbefalte te-treolje, men det har jeg elst er kreftfremkallende. Og SÅ! viktig is it heller not (for å si det som Benny)
Nithuviel Skrevet 29. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2011 nei, Fritz var det som sa det. The julekalender, for oss gæmliser som fremdeles siterer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå