Gå til innhold

Er vi mange novemberdamer igjen her inne? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 3 dager igjen til termin 30. november, men kan vel like gjerne regne med at det blir en desemberbaby. Uansett er det herlig å vite at det er maks et par uker til babyen er her! Har vært litt utålmodig de siste ukene, men nå prøver jeg å slå meg til ro med at det ikke er lenge igjen samme hvor lenge over terminen jeg går.

Har tre små barn fra før og kjenner nesten at jeg gleder meg til et lite sykehusopphold hvor jeg kan få litt fri fra barn og husarbeid;) Litt sliten, men formen er vel egentlig ganske bra.

Hvordan står det til med dere andre novemberdamer? Ønsker alle masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en novemberdame igjen, termin i morgen, men regner nok med å hoppe

over i desembergjengen gitt;)

Skrevet

Novemberdame her også... -4 dager på overtid - og møkklei av å vente! :(

Skrevet

Termin i dag.. Men skal på sykehuset og bli satt igang imorgen =) Endelig! Ikke god form så skal bli godt å bli ferdig!

Skrevet

Åh masse lykke til LeMaRa, da venter vi spent på fødselshistorien din! :-D

Skrevet

To dager til termin, og blir satt i gang på tirsdag. Kjenner jeg gruer meg, så jeg får fokusere på premien heller.

Lykke til til deg som skal settes i gang i morgen!

Skrevet

Så spennende for dere LeMaRa og Novembermor2011 som blir satt igang i morgen og tirsdag!! Lykke til:)

Vi andre får vel bare smøre oss med tålmodighet og håpe ting skjer snart!

Skrevet

Har termin i morgen, og er så lei. Storebror ble født 4 dager før tida, så var egentlig ikke innstilt på å gå helt til termin engang. Skal til jordmor i dag, så blir spennende å se om det har skjedd noe. Ble strippet for en uke siden, men førte ikke til noe annet enn maserier.

Skrevet

4 dager på overtid her... Uansett ikke lenge igjen, gleder oss utrolig masse nå!! :)

Skrevet

Leeeeenge siden jeg har skrevet noe her, men har fulgt med litt over disse 9 mnd.

Jeg har termin i morgen og har vel igrunn slått meg til ro med at babyn kommer når den kommer, og har den ikke kommet til mandag, blir jeg strippet og evt satt i gang. Så jeg har gitt opp å være sint og lei : )

Første gang kom babyn ei uke før termin, så jeg hadde noen dager i forrige uke hvor jeg var rimelig drittlei og sint! hehe, ikke greit med de hormonene ; ) Nå er dette nr.2 og han/hun trives godt i magen min ser det ut for. Uansett ei uke til vi får action, skal nyte den siste uka som ettbarnsmor : )

Formen er fin, men det stikker fælt, mensmurringer og harde kynnere.

spennende!!!!

Skrevet

Wilma, hvordan står det til med deg som har termin i dag? Jeg prøver også som du skrev å slå meg til ro med at babyen kommer når den kommer. Ikke så lett, men hva annet kan man gjøre? ;) Spennende er det iallfall! Min termin er i morgen, men her er det fortsatt ingen spesielle tegn til fødsel. Men har hatt raske fødsler før, så er forberedt på at når det først setter igang så må vi bare hive oss i bilen.

Er det flere novemberdamer igjen enda? Og hvordan står det til med dere?

Skrevet

Novemberdame her også... ser ut til at dette kan bli en desemberbaby hvis ikke det skjer noe snart! 6 dager på overtid nå, overtidskontroll i morgen. Blir spennende... sitter med svake rier nå, men vil ikke få noen forhåpninger.. resten av slimproppen gikk istad, men det behøver ikke nødvendigvis å bety noe da... *prøve å holde motet oppe*

Skrevet

Å, så spennende! Svake rier og slimpropp er jo en bra begynnelse, får håpe du ikke har lenge igjen nå. Med 6 dager over terminen skjønner jeg at du er rimelig klar for fødsel nå!! :) Lykke til!

Skrevet

Er her enda jeg også, termin 27 nov. så er overtid her å, blir satt igang mandag 5 Desember om det ikke skjer noe innen da :) Gleder meg stort nå!:)

Skrevet

Jeg er fortsatt igjen her :) termin i morgen 30 nov. men ingen tegn til at han har tenkt til å vise seg. Greit nok slimproppen gikk for 3 uker siden. og i dag tidlig viste det seg tak i magen på en helt annen måte enn de har gjort før. i dag har de rett og slett vært grisevonde. men de kommer ikke regelmessig eller noe, men de er så vonde at jeg våkner av de, og når jeg går og de dukker opp må jeg rett og slett stoppe opp. men har ikke trua på at jeg rekker termin. hehe. Utover dette er jeg veldig klar for å bli ferdig. Sliter skikkelig med bekkenet og våkner så og si hver time om natta for å vri å vende på meg så jeg ikke får krampe. Har overtidskontroll 5 desember om det ikke skjer no før den tid :)

Skrevet

Jeg har termin i dag og har ikke kjennt noe annet enn det vanlige, kynnere, litt murringer og stikk. Er ikke mye å gjøre med situasjonen tror jeg, bare prøve å "gi opp" litt liksom, slappe av og rusle en halvtimes tur nesten hver dag iallefall + sove når en kan på dagtid. Ellers har jeg ei på 1 og et halvt år som krever litt, er fint med litt avsporing med henne, selv om tankene dreier seg mye om fødsel nå naturligvis : )

Sist gikk vannet helt plutselig og helt uventa uten noen tegn i forkant, så tipper det kommer brått på denne gangen også : ) Gleder meg!!

Skrevet

Hvordan går det, jenter? Har det skjedd noe eller er ting i ferd med å skje for dere:

novemberbaby-baby:)

gutt på 2, jente i magen

Stavanger84

Wilma+baby

En gullgutt og snart ei tulle!

1prinsesse + 1 spire:)

lilletrille91 + nurk i nov.

Og regner med at LeMaRa og Novembermor2011enten har født eller er i gang! Dere skulle jo bli satt i gang mandag og tirsdag, spennende!

Jeg har termin i dag, men det ser ikke ut til at babyen har tenkt seg ut enda, så da blir det vel en desemberbaby her.

Skrevet

Vel, sitter her jeg også! tror ikke minsten i magen vil være noe novemberbarn selvom jeg har termin i dag. Jeg merker ikke no særlig til det annet maseriene som kom i går morges og fortsatt kommer å går. Vært hos jordmor i dag, alt er helt modent, helt avflatet og et par cm åpning. så blitt strippet igjen i dag. men foreløpig merker jeg ikke noe til det. Bare håper maseriene holder seg borte i natt så jeg får sove, eller velger å gå over til ordentlige rier å får meg i fødsel :) hehe

Skrevet

Jeg sitter her fortsatt... vet ikke om jeg skal le eller grine! Er i en sånn tilstand hvor jeg har gitt opp! Hehe, vi har mista trua her begge to, trukke det kommer noe baby vi?! :P

Var på 1. overtidskontroll i dag, og fikk vite at det er kun TO sykehus i landet som har iverksatt forkortet overtids-tid for gravide!! Ble mildt sagt sjokkert, for jeg trudde man helst ble satt i gang på dag 11, men senest på dag 12. Men neeeeida, man gikk fortsatt 14 dager over... DA kom nesten tårene altså! Men så sier at han han vil legge meg inn til mandag for igangsetting (?!), altså min 12. overtidsdag, om ikke berta har kommet før den tid. Så da skjønner jeg liksom ikke helt tegninga... for det stemte jo ikke helt overens med det han sa om at 14 dagers regelen fortsatt gjaldt. Jaja, bare fornøyd om jeg kan bli slank og fin som ei sylfide igjen snart jeg, for dette orker jeg ikke mer!!

Skrevet

Intet nytt her heller : ) hehe. Kan ikke annet enn smile, må jo fint vente.

Har en del nedpress og sterke kynnere. og en god del murringer nederst i magen i natt.

1 desember er jo en fin dato å ha bursdag på da, syns jeg iallefall ; ) Vi får se om lillegull er enig.

Lykke til alle som venter her!!

Skrevet

Da ble det november gutt på oss allikevel!! :))) ingen tegn til noe før kl 23.30 på tirsdags kveld. Trodde det var mageknip, men fortsatte utover natta. Kl 04.15 dro vi på sykehuset, kl 06.07 var han født!!! Helt fantastisk opplevelse :)) lykke til alle sammen!!

Skrevet

Gratulerer så mye Stavanger84!!! Godt at noen før her i alle fall:-D Jeg går her like gravid som før, overtidskontroll i morgen. Kjenner absolutt ingenting som tyder på nært forestående fødsel. Så dette kan drøye...

Skrevet

Gratulerer så masse, Stavanger84!!! Det hørtes ut som en flott fødselsopplevelse! :) Håper formen er bra og at du får kose deg med babyen din!

På meg blir det garantert desemberbaby iallfall. Er en dag over terminen og har hatt vonde maserier i hele natt som plutselig stoppet opp nå på morgenen. Gleder meg sånn til det virkelig setter i gang! :)

Skrevet

Gratulerer Stavanger84!!

Så bra du hadde en flott opplevelse! : ) Godt å høre for oss som fortsatt venter!

Kos deg med den lille : )

Skrevet

Er det noe på gang for noen av dere?

Jeg er hjemme med ettåringen min i dag og nyter at de to andre er i barnehagen så vi får det litt roligere her. Vi hører på julemusikk, pakker inn julegaver, leser bøker og koser oss. Dagene går, og den lille i magen trives visst godt der inne enn så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...