Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Trenger tips på shampoo, balsam, maske, hårkur - hva som helst. Skal gifte meg, og begynner å få panikk. Hvordan reparerer jeg ødelagt, knusktørt og bleket håret med slitte tupper... Pris spiller ingen rolle, så vær så snill ikke kom med forslag fra matbutikken, hihi. Dette skal fikses koste hva det koste vil :'( Tuuusen takk!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Hett tips: Ta turen til en dyktig frisør
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 K-pac serien. Først og fremst denne: http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Deep-Penetrating-Reconstructor-Treatment-for-Damaged-Hair-150ml Og denne: http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Intense-Hydrator-Treatment-for-Dry-Damaged-Hair-250ml
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Tusen takk, skal ta en titt nå! Har gitt opp å gå til frisører, de prakker på meg det beste de har, men det har desverre ikke funket Så jeg tenkte kanskje andre med samme prob. hadde funnet noe bra
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Løsning: Klippe av det ødelagte og bruke hår-utvidelser---!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Hei, jeg har slitt med noe av det samme tidligere. Når det gjelder tuppene MÅ de klippes, du kan ikke reparere dem når de allerede er fliset opp og ødelagt. Men bleket hår trenger protein! Det som var redningen for meg var Redken Extreme. Når du bruker den kan du kjenne at håret blir litt trått, og det er bare et bevis på at det virker! Jeg bruker både shampo, balsam og kur i den serien, men pleier å avslutte med redken for tørt hår (lilla flaske, husker ikke navnet på serien og gidder ikke reise meg for å sjekke i dusjen... Da blir resultetet blankt, mykt og lettstelt hår.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Når jeg jobbet som frisør var "K-Pac" serien den eneste vi virkelig så resultater av på bleket "gummi"hår. -Det blir sterkere etter noen uker. Hør med frisøren, den var iallefall brun/gulfarget den gangen. En protein kur for slitt hår. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Jeg har hørt at et merke som heter pureology ska være utrolig bra på slitt og ødelagt hår. Goggle det og ta en titt. Ellers er redken utrolig bra også
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Klipp av det slitte og bruk K-pak serien til Joico! (både shampo, conditioner og kur).Også kan du bruke Morroccan-oil ellers. Den kan du bruke i både tørt og vått hår. Hilsen frisør!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Redken extreme cat spray! Men dersom håret ditt er helt ihjelbleka (tro meg, jeg har gjort det meste man kan gjøre i forhold til hår og farging, så jeg veit godt hvordan man fikser dritten, hehe) ville jeg farga det brunt. Rett og slett for å tilføre fuktighet. Selv har jeg nettopp tatt blonde striper i håret mitt som er mørkebrunt for å få det litt tørrere... Er håret ditt helt jævlig og ser ut som oppbrukt tyggegummi ville jeg bare klippet det av så mye som mulig og slengt i extensions. Regner med du skal til frisøren for å fikse deg til bryllupet likevel, og da er det ingen som kommer til å se at det er extensionsfester der hvis frisøren gjør jobben ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #11 Skrevet 27. november 2011 Det går ikke an å reparer et ødelagt hår, men du gjøre slik at det ser bedre ut. Det gør du med kurer. Mest protein, men bruk gjerne en med fuktighet og av og til. Og for all del, ikke FARG det brunt som det står over her. Da vil det iallefall falle av! Skal du gjøre noe som helst mer med fargen, MÅ det være med en glansvask. Ingenting sterkere. Farge tilfører ikke fuktighet, det er fullstendig feil info! Hilsen frisør
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. november 2011 #12 Skrevet 27. november 2011 Jeg hadde samme problem som deg. Løsningen for meg var å ta dreads!! Har hatt de i 10 år, og ELSKER håret mitt! Bleker bare etterveksten, så fikser dreadsene seg selv. Dreadsene er tynne, blonde, og jeg vasker håret 3-4 ganger i uka. Enkleste håret EVER. Har en sveis i det jeg stiger ut av sengen uten å bruke masse tid på å style/føne etc. Kan knyte det opp og få oppsatt hår på 20 sekunder, og jeg kan gå med det løst eller i hestehale. Flette er også kult. Kan absolutt anbefales!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #13 Skrevet 27. november 2011 Nå er vel ikke dreads noe de fleste ønsker seg når de skal gifte seg?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #14 Skrevet 27. november 2011 Nå er vel ikke dreads noe de fleste ønsker seg når de skal gifte seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå