ninairen Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 jenta vår er straks 3 mnd.. i det siste har hun begynt å sleve masse, det har hun ikke brukt å gjort. pluss at hun skal ha fingrene/handa inni munnen heeele tiden.. Noen andre? En gang putta hun så masse inni munnen at hun spydde :/ Etter de synest jeg det er ekkelt når hun gjøre det.. En får vel ikke tenner sååå tidlig? ' Håper på svar:)
Pix Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Samme her:) Tror det er veldig vanlig! Jeg bare prøver å gi henne andre ting å tygge på..
1jente2gutter Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Kan vær tenner.....2 av mine barn fikk 2 tenner samtidig da di var 3 1/2 mnd! Prøv å gi henne en tynn bitering som hun kan holde selv,kan vær hun slutter å bruke hendene da
2,5barn+1engel Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 vesla her også begynte slik rett før hun var 3 mnd, men tennene kom ikke før hun nesten var 7 mnd. Da kom det over natten..
Lillegull2011 Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Sønnen min er også snart 3 mnd og sutter på hendene og sikler enormt! Svære dammer rundt han! Har prøvd å gitt ham bitering, men han klarer enda ikke å holde den helt selv. Prøver også å gi han smokken - men han spytter den bare ut igjen. Har hørt flere som har opplevd det samme, men tennene har ikke kommet for leeenge etterpå.
zassy☆ Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Samme her, sikler mye, det har hun ikke pleid før, og vil heller ha hendene i munnen enn smokken, er vel en periode de gjør slikt da? Oppdager hendene sine kanskje?
abella Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Det er sånn de små utforsker verden! De bruker rett og slett munnen, og det er noe alle babyer gjør uavhengig av når de får tenner. De begynner med hendene sånn ca ved 3 mnds alder. Når de blir eldre er det alt de holder i hendene som skal inn i munnen og utforskes. Så det tar nok ikke slutt med det første, er bare å venne seg til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå