Gå til innhold

jenter , se hit litt... Det gjelder en barnevogn, ja det er enda tidlig!! MEN....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mine øyner for EN spesiell barnevogn som nå ikke finnes lenger i utsalget... Men så kommer jeg over ett GODT tilbud (ja den er brukt) på AKKURAT den vogna ( å jeg har sett på MANGE vogner for artighet siden den, men ingen har falt i smak som akkurat DEN har gjort).

Så da tenker jeg, SKAL jeg kjøpe den nå?? er jo "bare" 7+4 på vei å ting kan gå galt (IKKE AT DET SKAL GJØRE DET DA), men ting skjer.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du taaler aa se paa den, hvis det skjer noe (som ikke skal skje!) saa kjøp den... men hvis du tenker at den vil sitte igjen som et vondt saar.... ikke kjøp den...

jeg hadde nok ikke kjøpt den... jeg fikk en kyse av ei venninde da jeg var gravid første gang (ex.u) Og jeg klarer ikke aa se paa den engang.... saa en vogn hadde nok vaert enda vondere...

samtidig skjønner jeg at du har lyst til aa handle... men kan jo hende det kommer noen nye modeller naermere sommeren og terminen da...

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt den hvis den har gått ut av produksjon og du har lagt din elsk på den! Jeg kjøpte en helt fantastisk fin nyfødt-vugge som jeg bare falt heeelt pladask for og VILLE ha til min første. Denne kjøpte jeg mens vi enda prøvde p bli gravide, å den står trygt oppe på loftet til jeg kan ta den ned og bruke den:) Du trenger jo ikke å ha den stående i gangen akkurat, og én eller annen gang vil du jo få bruk for den uansett;)

I'd say GO FOR IT! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...