Gå til innhold

Hva slags kalender har DITT barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi pakkekalender fra besteforeldre ( les: mormor og bestemor ) og sjokoladekalender fra foreldre :-)

Tvillinger 4 år.

Skrevet

Jeg kjøpte lego Starwars til eldste på 7 år, og yngstemann på 4 fikk Lego Adventures.

Så kom oldemor med haribokalender til 7-åringen og smarties til 4-åringen... Så kom mammaen til bestekompisen til 4-åringen med to sjokoladekalendere (Mikke Mus) til begge to... Så nå har de TRE(!!) kalendere... Litt i overkant, men ungene jubler hvertfall!:) De er ikke vant til å få så mye, og det er sjelden overflod her i huset..

Skrevet

Jeg lager en pakkekalender med mye nyttig i og noe godt i på lørdager og en Blåfjell sjokoladekalender. Jente på snart 9.

Skrevet

Våre på 4 og 5 1/2 har pakkekalender. Det er en stor nisse jeg har laget (med god hjelp av Panduro. :-)). Den er ca 150 cm lang og henger på veggen. Veldig tøff og dekorativ. Den er nesten litt levende for ungene. :-) De får mye lego i kalenderen. Deler opp en større pakke. Og så er det litt småting som pepperkakeformer, teaterbilletter som vi uansett skal på, hårbøyle, reflekser, vaskekluter, badefarge, ingredienser til selvlaget julepynt (julekuler, filtnisse, kremmerhus osv).

Skrevet

Flax kalenderen og Røde kors kalenderen.

Skrevet

ToyStor kalender (ting og sjokolade), som jeg kjøpte på tilbud i september ;)

Skrevet

Mine to har fått lego adventur av meg og to sjokoladekalendre hver av snille slektninger. Blir kanskje litt mye for dem, men det var veldig hyggelig at slektningene dems tenkte på dem og kjøpte en kalender.

Skrevet

Haribo-kalender :) gutten er 5.5 år.

Skrevet

Pakkekalendere. En stor snømann hver i tre som jeg har malt og hengt kroker på.

Skrevet

Mine har pakke kalender de fikk sjokoladekalender fra bestemor men er ikke klar over det selv så jeg håper at det ikke blir nevnt slik at jeg bare kan "glemme" de i skapet

Skrevet

Gutten vår på snart 6 år får en vanlig sjokoladekalender av oss, og lego og blåfjell kalender av bestemor :) Minstemann på 9 måneder er for liten for kalender enda :)

Skrevet

Mine tre skal ha aktivitetskalender sammen.

Der skal vi

bake

lage mat

hente juletre

spille

tegne

male

lese

gå tur i skogen

leke

besøke familie

handle gaver

mm

Gleder meg til årets julekalender. Tror den kommer til og slå ann.

Skrevet

8 åringen har fått Lego Star Wars (i stede for pakkekalender, han fikk velge selv) og sjokoladekalender. Og Veslemor på 1,5 får sjokoladekalender. Selv skal jeg og mannen ha hver vår sjokoladekalender vi også ;)

Skrevet

Min lille på 1,5 år (leste riktig) har fått pakkekalender med bestemor. Det er slik hun har sydd etter oppskrift fra Husfliden. Dritfin, med masse gaver. Gavene er vel egentlig like mye til mor og far, for det er mye nyttig (ull- labber, pysjer, votter etc.) og pittelitt leker og sjokko til julaften. Han skjønner nok ingen ting i år av hele greia, men vil få stor glede av kalenderen etter hvert som han blir eldre :)

Skrevet

5-åringe her har pakkekalender, Manchester United sjokoladekalender, Blåfjell (barnetv) kalenderen og pakkekalender.

Vi skal reise til utlandet i desember, så det ble ikke så mange pakker i år. Tar med sjokoladekalenderen, men regner med at det kommer til å gå rimelig fort i glemmeboken når det er bading og sol på tapetet.

Skrevet

Pakkekalender og petshop :) Julen er så koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...