Trultetryne Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Må innrømme at jeg har gjort det..
lisletitta Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Røkt laks må til! Klarer meg ikke uten det, men så skal det være "lov" for oss å spise det også eller det er helt ufarlig
lillespire <3 Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 spiser det ja, med goood samvittighet ) Å ikke skal det være farlig heller. Men nå skal det sies at jeg er ikke av de hysteriske typene (ser det er noen på andre forum/innlegg som kun spiser syltetøy pga at de er så redde for smitte av ditt og datt) Så kos deg med røket laks i disse førjulstider )
mamma_til_gutt Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Jeg spiser en del røkelaks. Men jeg oppmerksom på at den er relativt nyåpnet og ikke ligger for lenge
litekreativtbrukernavn Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Har ikke gjort det enda, men har planer om det nå i førjulstiden... -Så lenge den er vacuumpakket og innenfor holdbarhetsdato! Sto det ikke noe på mattillsynets sider om å fryse ned i 48t for å være sikker..?! (iallefall med spekemat)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå