C.L.H85 Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Sitter her med kaffen og har morgenstund med vesla Hun drar seg bortover til kjøkkenet hvor hun ikke får være, så morgenkaffen har blitt morgengymnastikk... Opp,ned,opp,ned osv. Kjempe gøy å se de utvikle seg og hvor lykkelig hun er siden hun er blitt mobil ;-D Dere da? Hatt en grei natt og fin morgen?
Valiana Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 God morgen :-) Natten her gikk langt bedre enn fryktet heldigvis. Hadde he**etes-natt i går, grunnet forkjølelse og tenner på gang hos lillefrøken (sove 15-20 min og våkne med hylskrik før nye 10-15 min...) Men, i natt har jeg nesten fått tilnærmet normal søvn (la meg kl 21....), selv om hun har våknet noe oftere enn normalt. Sambo tok frøkna fra klokken seks i morges, så da fikk mor et par timer til med etterlengtet søvn. Så nå er vi klar for dagen :-) Kaffekoppen neste!
Pix Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 God morgen! God natt her også De siste to nettene har jeg sovet så godt. Og min lille har bare trengt én mating fra 20 - 08:) Har strevd så med å sovne om kveldene og har ofte vært våken til første mating rundt 2-3.. Men de siste to nettene har jeg sovnet med en gang og sovet godt etter mating også. Sååå deilig! Ha en nydelig søndag! Nå blir det egg og bacon til frokost og god kaffe:) Livet er fint!
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 God mooorgen!! Vi har hatt en tilnærmet perfekt natt <3 Muffin var som vanlig stuptrøtt og sovna midt i melkaflaskematingen kl 1910. Hadde litt mareritt og måtte strykes på litt i 22-tida, men slapp å ta ham opp da han ikke våknet. Han var våken en halvtimes tid i 03-tida; da holdt det at jeg satt med ham i fanget på gulvet og rugget frem og tilbake mens jeg sang. Såå glad for hver gang jeg slipper å dra frem den melkeflaska på natta; det blir mer og mer sjeldent at han krever den for å sovne på natta Og så våkna han kl 0630 Fornøyd pludring fra en gutt som stod på alle fire og gynget i voldsom fart, hahaha, ser jo så morsomt ut (vi har kamera på babycallen)! Mannen sto opp med Muffin, og jeg sov helt til kl 0830 - deilig!! Jeg sliter fremdeles med flere timers våkentid hver natt, men håper på at jeg sover bedre etterhvert Ha en finfin søndag, her skal vi på Hundsund og bade når Muffin våkner fra morgenduppen sin <3
Lille- MO Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Hehe, ja jeg sitter helt likt lillegutt er også på tur inn på kjøkkenet hele tiden.. han jager nemlig katta! har hatt en fin natt og morgen tross full fest med høy karaoke hos naboene i går:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå