Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 En foretrekker at skinne tas av og den da får en stekeskorpe. Den andre foretrekker at den stekes med skinnet på, hver og en tar av skinnet ved bordet, da blir pølsa mykere og saftigere. Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 jeg legger den med skinnet på inni stekeovnen sammen med ribba på slutten av steketida
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Jeg både steker og spiser med skinn;)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Jeg er vokst opp med at den kokes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Jeg deler den i biter og skjærer et snitt i den og bruner den i panna, med skinn på. Så varmer jeg den ferdig i ovnen sammen med ribba. Plukker av skinnet før jeg spiser.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Men det problemet løser dere fint, om dere gjør begge deler:) No freakin' sweat.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Jeg steker pølsa med skinnet på, og spiser den med skinnet. Du får sette foten ned: "Dersom vi ikke kommer til enighet blir det ingen julepølse i år!"
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Takk takk. Det er ikke vi som skal lage julemiddag iår, men skal selvfølgelig lage begge versjoner når den tiden kommer. Spør bare fordi jeg synes det er så vannvittig merekelig å steke med skinn for å ta det av etterpå. Men ser nå at jeg har mest "feil". Sukk. HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Her dampes den sammen med pinnekjøttet, siste halvtimen eller så..... Der er like mange riktige måter som der er mennesker med ulike tradisjoner og vaner
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #10 Skrevet 27. november 2011 Deler pølsa i passlige biter og steker i ovnen sammen med ribbe og medisterkaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå