Gå til innhold

noen som vil se på meg da? kan se tilbake ;))

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig ikke på noe spesielt, bare hva som kommer opp, og så når dere ser meg tilbake på jobb....og hvordan d går, kommer ny sjef og en ny leder til jeg er tilbake etter perm så jeg er litt spent....

og så lurer jeg på når dere får opp ny graviditet og kjønn og økonomi fremover....

f.13.04.83...

og bare skriv alt som kommer opp ;))

klem og ha en fin lørdag;)

Fortsetter under...

Hei hei snupp. Alt bra med deg?

Jeg får opp at du vil trives bedre på jobben med ny leder faktisk. Du kommer til å bli fornøyd med dette. :)

Når det gjelder flere barn på deg får jeg opp ei jente i 2013 eller 2014. Litt usikker siden det er litt frem i tid, men vil si siste halv del av 2013. :)

Du må gjerne ta en titt tilbake.. Får jeg flere barn? evt kjønn og når??

F: 24.01.85

Klem

Hei :)

Får opp graviditet på deg tidlig i 2013, tror det er det jeg har sagt før også. Tror også at du vil trives bedre på jobb med ny leder, får en bedre klikk enn me den tidligere sjefen :)

Sr du noe på meg??:) ikm om en uke :)

210488

heisann bellasnella ;)

går fint med meg ! ;)

føler at du kan bli gravid i jan/feb i år eller i 2013 er liksom de to mnd som jeg føler sterkest på ;)) tror det blir ei lita jente da...

Lykke til ;)

hei tyrjente..

så flott at dere begge ser at jeg vil trives med den nye sjefen bedre;)))

Jeg vil gjerne si ja på at du er gravid nå, men jeg er ikke 100% sikker...men jeg vil si innen februar så er du vertfall gravid...føler det ligger veldig nærme deg...så "safer" nok litt når jeg sier innen feb for jeg tror det blir før men iallefall innen da....;))

Masse lykke til ;))

klem

Annonse

hei :)

Jeg faar ogsaa god følelse for denne nye sjefen din... vet du hvem det er...?hvis ikke. saa tror jeg dette mennesket minner deg om en du er glad i :) tror dere passer godt sammen :) MEN! jeg tror det kan bli litt slitsomt i starten før dere faar jobbet dere inn liksom... kjenner litt frustrasjon paa en maate... men naar det er over, vil det gaa supert, og du vil trives bedre enn før!

Baby staar jeg for det jeg har sagt før :)

Hva faar du opp paa meg og baby naa... hadde en spontanabort naa i november :( saa lurer paa om jeg maa vente i flere aar igjen før jeg blir gravid paa nytt... faar du evt inn noe jeg kan gjøre for aa oppnaa maalet?

031183 :)

Hei.

Får opp mye positivt angående jobben, og den nye sjefen. Tror dette vil gå veldig bra jeg, at dere finner tonen sammen :)

Når det kommer til baby så husker jeg ikke hva jeg har sett på deg før, men nå får jeg vertfall opp 2013, mulig det kan være på våren, men litt usikker.

Hva får du opp på meg?

Graviditet

jobb, og det som du eller får opp :)

04.06.91

hei adine..

jeg så den gladmeldinga om at du var gravid...jeg hadde tenkt å skrive gratulerer til deg, men jeg klarte det ikke...skjønte ikke hvorfor men nå skjønner jeg jo d...

jeg vet det høres sprøtt ut men jeg fikk bare for meg at det var "nødvendig" at du aborterte....det kommer noe større skjønner du, en annen sjel som venter..(måtte bare skrive det....)

men det er ikke så lenge til ...på nyåret...februar...men det er noe som skjer før du blir gravid igjen som vil endre deg på et vis...jeg aner ikke hva det er men det var en grunn til denne aborten...selv om det høres vondt ut når jeg sier det sånn....jeg har jo selv mistet to ganger så jeg vet at d ikke er noe morro...men d var for en grunn det også...hadde ikke hatt jobben jeg har i dag om jeg hadde mista, og heller ikke de to fantastiske guttane mine;)))

ønsker deg lykke til..

det er ingenting du kan gjøre selv, vil bare si: Len deg tilbake og nyt øyeblikkene og hverdagen så vil ting skje som de skal ;)

klem til deg

Gjest Ms. Muffins

Hei stratos! :))

Dette har vel vært et år preget av økonomi og jobb?

Har det skjedd noen omveltninger i livet ditt?

Kjærligheten står kanskje på stedet hvil, men mot neste år,

kvikner det til igjen, og alt blomster på nytt.

Selv om jeg føler litt på dette, mener jeg allikevel at dere har

knyttet dere sterkere bånd.

Jeg tror du blir mamma igjen, med ei lita jente nærmere året 2013 :)

Har du en mann som har gått over på den andre siden?

Spå meg gjerne tilbake om det du får opp!

F.dato: 04 09 87 :)

Klem fra

Hei babygal :)

(Og athina takk for fin kommentar ;))) )

Ja jeg har tenkt en del økonomi og jobb dette året, vi har byttet bank og d har vært mye økonomi tenking i hodet mitt, og jobben har også opptatt meg mye, selv om jeg nå er i perm....så har jeg jo også en veldig god kollega som jeg savner innimellom som jeg bare har kontakt med på jobb stort sett......

Jeg tror nok kjærligheten her på hjemmebana blir bedre, men husker d fra tiden førstemann også var liten at d var hektisk og lite kjærestetid og nå har vi to så d blir jo ikke bedre tid...men føler vi har d bra likevel....

føler du noe store endringer på jobben og når ser du meg tilbake...har perm til april men lurer på å vente til august men er ikke sikker enda...

har ikke noen nære mannspersoner som er gått over nei...har to bestefedre men de var ikke så veldig nærme og lenge siden de har gått over...har en kamerat av min bror som akkurat tok livet sitt...kan d vere han??

skal vi se på deg babygal....

jeg føler en veldig stor glede og tilfredstillelse når jeg ser på deg, har ikke fulgt så mye med deg, men er du gravid nå?? er d derfor jeg føler slik??? jeg føler vertfall en maskulin person som skal komme i livet ditt snart, og det vil spre mye glede til dere alle :))) ser han for meg som 2-3år med lange lyse krøller....og en gledesspreder uten sidestykke....

Jeg får også en følelse av fullkommenhet på en måte...ser for meg en sirkel som har blitt hel.....føler du at d er siste barnet som kommer nå?? har dere to jenter fra før? jeg ser vertfall 2 jenter og en gutt jeg da....forholdet til din mann får jeg ikke opp noe spesielt på...tror dere har det fint sammen, jeg føler en veldig trygghet på dere to, dere vet hvor dere har hverandre !! :)

tror ikke det skjer de store omventningene i livet ditt i det neste året, bortsett fra evt en fødsel, jeg får liksom følelsen av: hva kan egentlig bli så mye bedre??? d er nok noen ting men i den store sammenheng så betyr de ikke så mye ;) du har mange rundt deg som elsker deg og som du også har mye kjærlighet og gi til:)

HA en strålende dag ;)

klem

Annonse

hei 2010 baby ;)

Jeg får ikke opp noe graviditet på deg med det aller første...mars kommer opp som en god mnd...jeg vet ikke hvilket kjønn du har fra før men jeg ser både en gutt og ei jente så føler du får motsatt kjønn neste gang...Har du hatt det litt småtrungt i det siste? blir ikke julen helt som du ønsker? føler deg litt nedstemt, ikke mye bare litt sånn tanker om at noen ting kunne vært litt annerledes....mulig d kan vere noe på jobben også...ser ut til at d kan bli noe jobbendringer til sommeren...ser ikke noe før det...

ønsker deg lykke til ;))

klem

Tusen takk dere fine mennesker der ute som tar dere tid til å titte på meg;)

ser at de fleste av dere ser graviditet i 2013 og det kan nok passe bra....tenker å prøve å bli gravid da sånn at jeg kan vere hjemme når min eldste begynner på skolen og d blir vel i 2014 ;)

og jeg håper selvsagt på å få ei jente da siden jeg har to gutter fra før ;)

Håper dere alle får en strålende dag og uke...

jeg er ikke så ofte innom og skriver så mye her men titter innom og leser litt innimellom, og når jeg kjenner at energien er god så svarer jeg på noen innlegg;) når de "roper" til meg:)

Håper at dere nyter førjulstiden og ikke lar dere rive med av mas og stress :) og tenk på de rundt dere som ikke har det så greit ...

sender dere masse gode tanker :)

klem

takk for svar snuppa :)

sitter her med klump i halsen, for det er jo saann jeg ogsaa ser det... jeg føler at denne aborten kom for aa laere meg noe, og det var, saann jeg ser det naa.... jeg skulle laere aa stole paa at mannen min blir en god pappa tror jeg.... ..og uansett hvor rart det føles aa si det, saa har dette bare gjort oss mye mer kjaerlige med hverandre...

. men ser du hva det er som skal skje før jeg blir gravid igjen?

du har jo alltid sagt februar paa meg.. du ... bare det at det føles lenge til naa som jeg endelig naadde maalet liksom..

Nei jeg klarer ikke sette eksagt fingeren på det....tror det er en prosess, som du også sier nå er du nærmere mannen din..og det er nok en slags langsom prosess som du ikke kan si du har vært igjennom før den er over på en måte...

det var også med abortene mine jeg lærte meg å åpne meg for evnene mine, d blir nok litt sånn med deg også, vi blir mer sårbare men ogå mer følsomme mennesker som tenker annerledes enn de som aldri opplever sånt...

Man setter enda større pris på at det går bra, man verdsetter det man allerede har på en helt annen måte...det er nok en liten reise i deg selv, en endring i deg som menneske...det er ikke en fysisk ting du kan sette fingeren på sånn jeg ser d....mer på det spirituelle og følelsesmessige nivå...

håper det gav deg et svar :)

Men sender deg en stor klem, for jeg vet hvor tungt d er å miste...

ja, det er saann jeg tenker og... men den reisa har jeg startet paa helt siden vi startet prøving...

MEN det er ikke før i høst jeg virkelig fikk funnet frem til dypet av meg selv.. og naar jeg ser tilbake, saa er jeg jo glad for at jeg har faatt ordnet opp i ting før jeg blir mamma... men bare følte naa at det hadde jeg klart.

og det er mye med folk som hele tiden skal vaere involvert i livet mitt. føles som en kamp, en kamp jeg egentlig ikke vil kjempe... saa i det siste har jeg bare hatt lsy til aa skrike ut til følk at dem faar bry seg med sitt eget. Og at dette er mitt MITT liv... skjønner at de bryr seg av medlidenhet, og fordi de er glad i meg, men det begynner aa bli slitsomt..

for jeg har det bra, jeg mangler bare babyen for aa ha det enda bedre...

Gjest Ms. Muffins

Ja, følte liksom at kjærligheten stod litt på pause om du skjønner? Men som du sier, det er travelt med to, hehe!!

Jeg tror du kommer deg tilbake til jobb før du planlegger, altså før august. Men langt inni hodet mitt er det liksom en stemme som sier at du ikke skal begynne å krangle/konfrontere med noen når du starter opp igjen. Da kan det bli en tung start for deg. Ta det med ro og nyt permisjonen din, ikke tenk så mye på jobb, enda :))

Jeg er nok ikke gravid nei, har ingen planer om å få en til helt enda. Må nok få meg en mer stabil jobb først, og minstemann må bli litt større :))

Kanskje jeg får ei jente neste gang?? Har ei jente og en gutt fra før :))

Hmm, lurer på hvem denne lysluggen er? Nysgjerrig!!

Tusen takk for svar - Spennende!!

Ha en fin dag du også!! :D

Klem fra

Gjest Ms. Muffins

Angående den mannspersonen jeg så, mener jeg at jeg ser han som litt mørk i håret, ganske høy. Ikke så altfor gammel.

Det er liksom noe som sier meg at "Det var ikke nå jeg skulle dø".

Huff, så leit å høre om det selvmordet :((

Vet ikke om det er han jeg føler, men det er mulig.

Har du en søster eller noe som er gravid? vennine eller noe? føler at d da kan vere noen rundt deg som får et barn,....jeg vet ikke....men du har det bra om dagen?? selv om jobben er litt ustabil....så føler jeg at du har det bra ;)) hvor gamle er ungene dine?

Nei jeg vet ikke om d er han som tok livet sitt...men føler liksom at selv om jeg ikke kjente han så har jeg merka litt til han likevel...eller dvs tankene mine har ikke klart å slippe han helt, så jeg tror ikke han er helt fortrolig selv med å vere på den andre siden...mulig noe av han fortsatt er her enda...jeg vet ikke....

Gjest Ms. Muffins

Hm, nei har bare småsøsken :))

Ingen nære venninder heller, desverre.

Jeg har det greit, men ja.. Kan sende deg en PM :))

Det er hvertfall en mannsperson som svirrer rundt deg om dagen.

Usikker på hvem det er, men han har noe med deg eller huset ditt å gjøre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...