Gå til innhold

Aleris kontrakt 3 ICSI forsøk

Anbefalte innlegg

Hei! Vi startet hos Aleris nå etter 3 mislykkede forsøk på riksen. Vi har tenkt litt på om vi skulle ta ta denne kontrakten. Vi har glemt å si det til Aleris så vi fikk regning på 28 000 i dag. Er det noen her som har tatt denne kontrakten? Lurer på om jeg skal ringe å snakke med de på mandag. Det blir jo billigere, prisen for kontrakten er 56 000.

Hadde vært helt topp om de kunne gi oss en liten julegave, vi skal ha uttak i uke 49, noen flere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143823066-aleris-kontrakt-3-icsi-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kontrakt på 3 forsøk - ivf på oss. Du kan sikkert ringe inn på mandag og høre med dem ang kontrakt.

Hvis eggene overlever opptining, skla jeg ha innsett på tirsdag. Fikk 4 egg på frys på forsøket i august/september.

Lykke til:-)

Så spennende. Men du,hvordan er det fungere er det slik at man betaler 56 000 uansett om man blir gravid 1 gang eller får man refundert noe?

Masse lykke til på tirsdag, satser på en liten julegave.....

Hvis du får barn etter første forsøk, så får du ikke noe refundert. Så det kan jo bli veldig dyrt for ett forsøk.

Vi vurderte litt fram og tilbake, men kom til at det føltes litt "tryggere" å kjøpe 3 forsøk. Og at det nok ville føles surere å måtte kjøpe forsøk nr 3 uten kontrakt, enn å "tape "penger ved å lykkes på første forsøk. For premien ved å lykkes er jo såpass bra, at da tror jeg de pengene overhode ikke hadde spilt noen rolle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...