Gå til innhold

Noen som vil spå kjønn?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åååå så kjedelig Adine:(

Ja tror det ikke er lenge til du er gravid igjen;) Får graviditestkort på deg nå, men det kan henge igjenn, men ligge glede, å muligens tvillinger på deg;) Får ikke opp når, men lure på om det blir sommer /høst baby på dg. Har vel alltid sag jente på deg, men nå kommr det så mange gutter, jeg lurer på om det er d du få:)

eh... kanskje jeg blir gravid allerede naa snart da ;) vi drar til syden 9. desember... da tenkte jeg at vi skulle lage et hjemmelaga (sydenlaga) mirakel... men ikke tenke paa det... for tenker egentlig bare neste forsøk oppe i hodet mitt...

Åååå så gøy at du ser det :-) Og gutt tror jeg absolutt på for det er veldig få som har sett jente på meg, men sønner er deilige! :-))

Mente at det ble spennende om jeg tok inn rett kjønn når jeg fikk inn tvillingene dine :-) Har vært og er i kjelleren for tiden så det er gøy å få inn ting igjen og kunne stole på hva man ser, men tar små skritt :-)

Annonse

tarot du bruker stjernemor ;)

Jeg har jo nesten akkurat mistet, saa vet jo at det er bedre sjangs for ny graviditet denne mnd pga hcg .. og passer perfekt med sydenturen!

Haaper virkelig det skjer naa! Og at spira blir i magen helt til fødsel denne gang! For det har vaert tøffe tak her hos oss..

Uff, skulle ha sett gutt på neste da, for stakkar mannen din med så mye hormoner rundt seg hehe. Men skal se på deg igjen, når jeg ikke tar inn jentene - men jeg mener at det er enda en du får altså :-)

Skjønner godt det med å vite, er vanskelig når man ligger der å ikke se ogi. Men hun var så tverr at legene så ikke hvilket kjønn det var på noen av de 5 ul'ene jeg var på og det irriterte meg sykt for jeg jeg ville jo egentlig vite ;-p

Gutten bare å der med bena til værs og skrevde og viste seg frem så han var enkel, men da ville jeg vite da...eller SKULLE hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...