Gå til innhold

Badekar som smertelindring - bruke bikini??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig til å tenke på om jeg burde ta med en bikini til å ha på meg hvis jeg skal bruke badekar under fødselen? Har skrevet at jeg ønsker badekar i fødselsbrevet mitt, men som smertelindring i åpningsfasen, har ikke tenkt å føde oppi der (i utgangspunktet i alle fall). Er det da vanlig å ha på seg bikini/singlett eller noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D er vell sikkert opp til hver og en men jeg trur di fleste er uten noen ting...d var vertfall jeg sist gang og har heller ikke tenkt å ta m bikini denne gangen heller.. Naken kropp er helt naturlig under en fødsel:)så lenge en ikke føler for noe annet selv:)

Skrevet

Jeg har vært i nettoen begge gangene, og tar ikke med bikini denne gangen heller :-)

Skrevet

brukte badekar mesteparten av tiden under forrige fødsel, og kan ikke si at jeg lå iført annet enn evas drakt;) come as you are;)

Skrevet

Hei :) Om eg ikke husker helt feil så hadde eg på meg truse og singlett når eg satt i badekaret under fødselen. Vil sitte i badekar denne gangen også, og kommer sikkert til å ha på meg noe lignende. Men sefølgelig, sikkert veldig deilig å ligge naken også ;)

Skrevet

Jeg var kun i badekar en liten stund under de 4 første cm, men den tiden hadde jeg små vaskekluter til å "kle" meg litt i ;) Nedentil og over bryst, ellers all naked! :D

Skrevet

Jeg brukte badekar sist, og var i nettoen :) hadde ett lite håndkle over de brystene og nedentil :)

Skrevet

Var kliss naken, hadde et lite håndkle over meg oppi når nokon kom inn. Fekk på meg ei sjukehusskjorta då jordmora ville ha meg utav(ho var dessverre ikkje komfortabel med åha meg oppi der for lenge, va visst redd eg skulle koka babyen)

Ha på deg klede viss du vil, ein lang singlet, feks. Så lenge der ikkje e klede på i den enden ungen skal ut når den skal ut går d jo fint( må jo kjenna på åpning av og til, einaste),

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...