Habiba Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 når fikk dere tr etter kjemisk graviditet? Den 22 hadde jeg positiv g test, da hadde jeg hatt murringer i noen dager. dagen etter tok jeg ny test og det viste negativ, så har det gjort helt til i dag. så viste det en såvidt lys strek, men tror det er skyggestrek for den kom etter 10 min hadde godt med murringer helt til i går ingen tegn til tr eller noe :s utålmodig til å begynne prøvingen igjen
Arie Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Hei! JEg har akkurat samme problem. IKM på tirsdag, men streken ble svakere og svakere de to siste dagene før IKM, så jeg regnet med at jeg skulle få mensen. Men bare litt spotting Og negative tester. Når skal kroppen forstå at det ikke gikk bra, slik at vi kan komme igjnag igjen!? Veldig kjedelig å vente på TR etter kjemisk.
Habiba Skrevet 27. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2011 er det for lite til at man kan få sånne behandling for å begynne å blø mon tro?er dritt lei av å vente, nå er mannen reist og jeg reiser etter han om litt under to uker, vil helst ha alt klart til da hehe
Arie Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Jeg fikk TR i dag! 5 dager over tiden! Hurra! Håper kroppen din ordner opp snart også!
Habiba Skrevet 29. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2011 å så bra at du fikk den tilbake, her venter jeg enda :s blir gal snart
Arie Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg hadde kjempe rar mensen da. Litt kort og av og på liksom. MEn jeg hadde en utskarpninge pga MA før den kjemiske, så er ikke rart egentlig.
Kufiolilla Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Ha, jeg er i nøyaktig samme båt selv. Trodde aldri jeg skulle gå og ØNSKE meg mensen! Nå somler'a selvfølgelig noe aldeles forskrekkelig. Men jeg tenker jo såklart på om det kan være en spire der likevel... De andre gangene jeg har hatt kjemisk, har TR nemlig kommet max tre dager etter IKM. Nå er jeg oppe i en uke ca... :o/ lykke til dere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå