Gå til innhold

Spm. ang. Quinny Zapp Xtra.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan bruke den med Pebble. Og det er en helt grei trille, av de bedre med små hjul. Ville ikke brukt den som noe mer enn trille.

Vær klar over at den er litt klønete å legge sammen siden den må deles i to deler. Vil du ha en som er bedre å trille samt enklere å legge sammen så ville jeg sett på Bugaboo Bee. Den ser kanskje ikke så fin ut, men kan i tillegg trilles litt ute uten problemer. Selv brostein går greit nok.

Plastic fatastic på brostein og andre ugjevne underlag hvertfall!

De små plastikkhjulene bråker veldig og hele vogna føles ganske plastikk.

Det er en liten trille og jeg synes ikke den stiller til forventningene i forhold til prisen.

Når du har barnet mot deg kan du ikke ha den i full sittestilling, men hvile og liggestilling. Har du et barn som vil sitte å kikke, så må du snu den fra deg.

Ellers så må du legge den sammen i 2 deler, litt tungvindt.

På den andre siden er vogna veldig lett og tar liten plass i bilen.

jeg solgte min og går heller for Bugaboo Bee!!

Strollerlady

Jeg har en zapp (ikke xtra da, men er jo samme ramma) som jeg har brukt litt sammens med bilstol. Funker kjempefint det, men ville ikke tatt den vogna med meg på ferie akkurat og den er best inne på kjøpesenter.

Har også en Babyjogger city mini. Den kan du også ha maxi-cosi stol på, er myyyye lettere å slå sammen og det er en vogn du vil ha glede av lenge. Koster ikke no særlig mer heller.

Anbefaler deg å se litt på den hvertfall. Youtube har fine demofilmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...