Gå til innhold

Ikke alene

anna t

Anbefalte innlegg

Jeg er altså midt oppi min 2. spontanabort på litt over 4 mnd. For meg hjelper det både å skrive og å lese. Det er så mye tanker og spørsmål i denne vonde situasjonen. Blir litt mye å skrive alt her inne på forumet. Så jeg skriver i en blogg. Det er mest for å ha et sted å skrive, det er ikke noe poeng i seg selv for meg om noen leser det.

Men hvis noen syns det kan hjelpe å lese om noen som går gjennom det samme, er det helt greit for meg.

http://ensunnkroppiensunnkropp.wordpress.com/

Fortsetter under...

Hei!

Så fin blogg.

Tok en liten titt innom og syntes du var flink til å skrive.

-Til å ordlegge deg og sette ord på de vanskelige følelsene som kommer med en ufrivillig abort.

Kjenner meg så godt igjen og da jeg også var midt i den værste stormen, fant jeg trøst i å lese at flere følte det samme som meg.

Vet at vi alle reagerer ulikt på slike ting, men jeg sørget...ville ingenting i en periode. Bare ligge apatisk i senga. Hadde mareritt, gledet meg ikke over noe, tenkte, tenkte og tenkte.

Fortsatt får jeg frysninger av å "gå tilbake" og "kjenne" på de følelsene jeg hadde da.

Innser at jeg var deprimert.

Heldigvis hadde jeg en superfantastisk lege, og jeg tok noen grep selv også. (priv.spes. i gyn som fulgte meg opp)

Heldigvis ble også jeg lett gravid, og på det 3. skulle det skje!

Har i dag en fin-fin gutt på litt over 4 mnd, og heldigvis blekner sorgen over det man mistet.

Håper du lykkes snart, og at du er like heldig som meg:-)

Fortsett å skrive, det er god terapi for både deg og til hjelp til andre!

Lykke,lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...