lille +gutt Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 2 dager på overtid, el tester har slått ut 3 dager på rad som de også gjorde en gang jeg hadde en kjempisk da slo de riktig nok ut 13 dager og jeg var 11 dager på overtid. Jeg sjekket el testene forje mnd for å se om de kanskje slo ut rett før mens pga noe i forbindelse med det, men neida den viste kun rundinger. Nå viser den som sagt positiv hver dag men graviditets test den er negativ. begynner jo å lure på om jeg kan stole på testene og ble redd nå om dette også ender i en kjemisk siden alt er likt...
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 kanskje du har hatt el senere enn du trodde, sann at det er fortidlig til å slå ut på grav testene eller senere hcg produksjon håper du får positiv snart
lille +gutt Skrevet 26. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2011 Hei, og tusen takk for svar Jeg hadde eggløsning i følge Cb digital tester den 10 og 11 Nov, så tror ikke dette er en ny el. Det er iallfall svært sent og da i samme syklus som en tidligere el. Får bare smøre med meg tolmodighet, til vanlig klarer jeg det godt bare ikke under dette temaet Lurer på hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå