jobber med saken har klart det Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Beklager at jeg ikke oppdaterte dere på 3. trimester etter fødselen. Vi gikk 15 dager over tiden. Gutten vår kom ikke frivillig og jeg ble til slutt satt i gang. Fødselen gikk utrolig fort og personalet var super flinke:) Det viste seg at gutten låg feil i bekkenet og hadde aldri kommet ut av seg selv. Det var mye dramatikk under fødselen og jeg var heldig som unngikk hastekeisersnitt. Det viste seg i ettertid at morkaken var delvis løsnet.. Men det viktigste av alt er at alt heldigvis gikk bra med babyen. Nå bare koser vi oss:) Han er en snill med krevende sjef Ha en fin helg alle sammen:)
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Velkommen inn hit, og gratulerer med baby! Så flott at fødselen gikk bra, når det var så mye som kunne ha gått galt.. Heldigvis gikk det fint med mor og barn! Har du barn fra før av?
miepia30 Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Hei! Jeg var en av de som spent ventet på oppdatering fra deg for en tålmodighetsprøve for deg! Hvilken dato ble det? Jeg ble bekymret 7 dager over og ba om kontroll heldigvis. Snuppa lå nesten tørt og trivdes ikke godt. Så ble satt i gang på dagen. Tok vannet og ingen andre ting var nødvendig. Under 2 timer og vips ute. 21 september. Godt å høre dere har det bra tross dramatikken.
jobber med saken har klart det Skrevet 26. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2011 Ja, det var litt av en tålmodighetsprøve. Min og kom 21. september:) fin dato:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå