Gå til innhold

Når forteller dere det til arbeidsgiver ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt i ny jobb for to mnd siden, venta ikke vi skulle bli gravide så kjapt.

Gruer meg veldig til å fortelle sjefen dette, hvor langt på vei er dere når dere forteller det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir vel å si det rundt andre tri. Jeg er andre gangs og begynner å få "mage" allerede, så jeg bare satser på at jeg ikke blir avslørt før jul...

Skrevet

jeg er på tredje så er redd den magen kommer veldig fort denne gang,har vært hjemmeværende de andre to så har ikke hatt noen å måtte fortelle om svangerskapet

Skrevet

Skal si det når jeg er 12-13 uker. Har fått mage allerede (mest oppblåst da), og jeg er 11+1 nå, så tror noen har mistanke allerede...

Skrevet

Jeg valgte å fortelle da jeg var i uke 6, måtte vente til jeg har vært på UL og fått sett hjerteaktivitet. Dette pga flere aborter i år. Det var ikke noe å tvile på mtp jobben, da det måtte tilrettelegges en del for meg , ble blandt annent tatt fra nattevakter, og da må man si det fortest mulig. Er sykepleier og på min avdeling er det vanlig at ledelse vet det ganske fort, men det tok flere uker før jeg fortalte det til flere enn absolutt nødvendig. Det er samtidig vanlig praksis at gravide blir tatt fra nattevakter, og da skjønner jo folk ganske fort at noe er på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...