Hobbiten Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Var et innslag på nyhetene igår om et par med en baby med downs som hadde blitt hetset på facebook fordi de hadde valgt å få ham! At det går an!!! Kjente jeg ble så sint og vemodig samtidig - kom noen tårer også... Er så ufattelig at noen kan gjøre sånt! Stakkars foreldre, får helt vondt inni meg.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Ikke bestandig like lett å fatte hva som får folk til å gjøre sånt... Forkastelig!
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Ja, det er helt grusomt! Uff, jeg hadde blitt så lei meg og grått om noen skrev slik om babyen min!!
Peispå! Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Blir helt kvalm av at voksne (?) mennesker kan gjøre noe slik mot et lite uskyldig barn og hans familie. Håper vedkommende kan spores og virkelig stilles til ansvar! Så ikke innslaget på nyhetene, men leste om saken på nett.
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Er helt forkastelig og grusomt Håper virkelig dette menneske ikke har egne barn h*n kan overføre disse holdningene til!! Alle mennesker er like mye verdt, uansett!!
septemberpiken Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 http://www.facebook.com/pages/Velkommen-til-verden-Ludvik/206627582748321 Facebookgruppe til støtte for lille Ludvik.
Peispå! Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Takk for at du delte linken Septemberpiken. For en nydelig liten gutt!! Får helt vondt i hjertet av denne saken. Håper mange er med på en kollektiv oppbacking til Ludvik og familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå