Gå til innhold

pos test på rd 9... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av medisinene som kan slå ut på testen??

satte inn to egg den 17...

puuuh skjelver jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veit at eggløsningssprøyta kan slå ut, men til med sa de at den kunne henge i i en uke, men 9 dager er jo mer enn en uke! Dette er min første runde da, så ikke stol på meg, men jeg vil i alle fall si at det er et GODT TEGN!!! JIPPIJIPPIJIPPI!!!!

Skrevet

ja tenkte også på eggløsningssprøyten så ble litt usikker på hele testen,og tør iallefall ikke juble helt enda.

men det er jo vårt 8 forsøk og bare på ett forsøk tidligere har jeg fått pos test,og da var jeg gravid med gutten vår.

så jeg krysser fingre og tær og får heller ta en test til om noen dager

Skrevet

Jeg hadde positiv test på rugedag 9 i siste svangerskap :)) Og nå ligger begge snuppene og sover formiddagslur, snart 2 år gamle :)

Jeg satte også inn 2 egg, så jeg sier bare gratulerer!!! :)) Eggløsningssprøyta er ute av kroppen nå.

Blir spennende hvilket hcg-nivå du får :))

Skrevet

det blir spennende dager fremover!

når jeg ble gravid med gutten vår hadde jeg hcg på nesten 1000 på rd14..

men det var bare en og ingen antydning til at det hadde vært to.så egget hadde nok festet seg tidlig den gangen.

to egg inn denne gangen her også :)

håper dette er reelt og at det klorer seg fast så vi får oppleve dette en gang til,da er denne ivf karusellen ferdig!

Skrevet

Hei!

Hvordan går det? Er testen fortsatt pos? Mener å ha lest at du fikk hcg støtte (ovitrelle) etter forsøk, Jeg har fått pregnyl før første gang etter forsøk og er veldig spent. Har du merket noe annerledes når du fikk hcg støtte?

Lykke til

Skrevet

Ikke meningen å være negativ her,men hvis du har tatt hcg støtte etter innsetting ( altså pregnyl eller ovitrielle) vil jo dette gi utslag på testene dine...Men håper jo at denne støtten var det som skulle til for at spira sitter :-)

Lykke til !!!

Skrevet

hei!

tok en halv sprøyte med ovitrelle på mandag og testet positivt på lørdag morgen...denne var ganske svak.tok ny test søndag morgen og den var sterk og ble positiv med en gang...skulle det være hcg sprøyten som slo ut ville jo nivået blitt lavere etterhvert som dagene gikk hvis jeg ikke hadde vært gravid..men her blir den sterkere. tok ny test i kveld (med kveldsurin) og den er også sterk positiv.

tenkte å ta en blodprøve imårra(skal egentlig ta på torsdag) men reiser vekk på kurs i noen dager og er jo veldig nyskjerrig....spennende å se om dette virkelig stemmer og hva hcg nivået er!!

Skrevet

Gatulerer så mye:)

Har du merket noe annet under rugingen når du har tatt hcg støtte? Jeg og har fått det denne gangen:)

Skrevet

solformørkelse: beklager sent svar!

hadde innsett 17/11 pg tok en halv sprøyte ovitrielle den dagen og resten av sprøyten den 21/11...

fra dag fem og seks fikk jeg en skikkelig kvalmefornemmelse i mellomgulvet og den sitter der enda...men samtidig kom jo mensmurringer og stikkinger.

første gang jeg har kjent så mye rart der nede...men om det er hcg sprøyten som gjør det,det vet jeg ikke.

hvordan går det med deg da?

Skrevet

Jeg ser ut som en ballong rett og slett,satt siste sprøyte i går. Er ganske øm. Mener hun sa jeg kunne bli oppblåst:-) . Kjenner mye rart og nytt.

Krysser fingre.

Skrevet

Jeg ser ut som en ballong rett og slett,satt siste sprøyte i går. Er ganske øm. Mener hun sa jeg kunne bli oppblåst:-) . Kjenner mye rart og nytt.

Krysser fingre.

Skrevet

hei!

da har jeg fått resultatet fra hcg prøven:

på rd 12 var den 111

skal den doble seg for hver dag slik at jeg da skal ha ca 444 i dag på rd 14??

Skrevet

Hei!

Kan ikke noen om det, men vil bare gratulere:)

Skrevet

ca dobling på 2 dager, så på rd 14 skal den være sånn ca 222. Det er ikke noe krav for at det skal gå bra, bare en veiledende beregning på normal utvikling :-)

GRATULERER!!! :-)))

Skrevet

Oh, jeg blir så frista til å teste på dag 9 jeg også...

Søndag....

Klarer jeg la være...?? Neppe... :P

Skrevet

Jeg og har visst pos test dag 9,men er litt usikker på om det er hcg støtten jg tok på mandag som viser....Veldig spent:-). Får ta en ny imorgen.

Skrevet

Oioioi, spent på oppdatering i morgen!!!! Var det en tydelig strek, eller svak? Hvilke tester bruker du? Spennende!

Jeg er på dag 9 i morgen, så spørs om jeg faller for fristelsa jeg også da... :P

Skrevet

Var en svak strek. Har testet noen dager for å se om hcg er ute av kroppen,kanskje streken var liiiit sterkere idag,eller bare et ønske:-)

Var billigtest.

Skrevet

God dammit, dag 9 og negativ test! Men på dag 8 så jeg en veeeeeldig svak strek der, men i dag var den bort... Dessuten føles ikke kroppen gravid lenger, så mistenker at dette var kjemiske graviditet nr 16... Veit ikke helt hvor mange flere berg og dalbaner jeg overlever altså! Hrmf... Dette er jo mitt første IVF forsøk, men alle de andre 15 kjemiske graviditetene har jeg jo hatt "på egenhånd", tydeligvis klarer ikke eggene mine å utvikle seg... :( Har fortsatt et bittelite håp da, men har ikke så veldig trua lenger...

Skrevet

Huff, så trist. Men det er jo håp, så lenge man ikke blør :) Tok du en test eller flere? Krysser fingre og tær!

XXXXXXX

Skrevet

Jeg tok to i dag da, slike billigtester, men de skal jo være like sikre de... Hadde litt store forhåpninger i dag da, typisk det, jeg går fem på hver gang, sucker!! :P

Skrevet

ja,men du er bare på dag 9. vent nå til dag 14 å ta en ny test

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...