cecan24 Skrevet 26. november 2011 #1 Del Skrevet 26. november 2011 hei. var kontroll hos legen min på torsdag for de obligatoriske blodprøvene. Siden hun har ultralyde på kontoret sitt, får jeg alltid det om jeg ønsker det. Så ikke noe hjerte banke i ue 6+6, så dette villle jeg gjerne. var 13+2 da jeg var der. Mens vi så på den lille krabaten på utvendig ul ble det plutselig veldig stille fra legen.( Jeg synes også ultralydbildet så litt anderledes ut enn da jeg tok ultralyd i mitt forrige svangerskap.) Jeg spørr om det er noe galt og da svarer hun"jeg tror det er to!" vi brukte litt mer tid og så spurte jeg om det er letter å se med innvendig ul. Har aldri kledd av meg så for for en gyn før....hehe holdt på en stund til, men det var vanskelig å se...Men etter nok en utvendig ul hvor hun ikke klarte å se helt så anbefalte hun meg å bestille privat ul hvos de har bedre ul-utstyr og godt trente folk som kan mer om det. (hun kunne henvise meg til sykehuset også hvis jeg ville det, men jeg har en veldig utolmodig samboer som ikke hadde klart å vente :-)) Så nå skal vi på ul 3.des. skal bli spennnende å se om det er flere der. men det jeg lurer på er om noen flere her har vært på ul hvor de ikke har vært helt sikre på om det er flere og hva evt resultatet ble, en eller flere da dere var på den neste ul? Har trua på to da magen og livmoren har vokst veldig og puppene har blitt gedigene :-) god lørdag til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143821555-legen-sa-jeg-tror-det-er-to/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 26. november 2011 #2 Del Skrevet 26. november 2011 hei. jeg var på ul for snart 2 uker siden og forventet meg en baby. eneste jeg har reagert på er større mage,mere kvalme,utrolig sliten,rett og slett utmattet.. da jordmoren kjente på magen min sa hun : hvor mange er det inni her da? Så tok hun ul og jeg så med en gang at det ikke var som de andre gangene...d var to hoder der...jeg spurte om det var det jeg trodde det var og hun sa ja det er nok to der... Fikk sjokk,vi har jo to barn fra før,men nå har vi vendt oss til det og gleder oss til to små kommer. Dette var egentlig ikke så mye svar på det du lurte på,men ønsker deg lykke til på ul og om det er 2 små der inne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143821555-legen-sa-jeg-tror-det-er-to/#findComment-143821792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå