tinemor85 Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 hvor mangen str større? er noen år siden sist ,husker ikke hvordan det var noen som kan anbefale noen?? :)
MammaMø med to små Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Jeg fikk beskjed i butikken i stad at en amme-bh ikke skal kjøpes før tidligst en uke før termin(om man ikke har født da)...Sånn ideelt sett. Drøy så lenge som mulig:) Anbefaler Change, der er de supre:) god kvalitet og fint design:) Underverker.no har også en del fint:)
Mammaen til Turid Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 en-to størrelser større sier de. jeg har kjøpt meg en ny amme-bh til tross for at jeg ikke skal amme, er noe med passformen og støtte i forhold til de "vanlige". hadde noen liggende fra sist svangerskap, men måtte invistere i ihvertfall en ny denne gangen.
MammaMø med to små Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 jeg ville ikke stolt på hvor mange str man kan gå opp. Venninna mi gikk ikke opp noen str sist, mens jeg måtte opp to str i cup og en rundt midjen! Har gått opp en str rundt midjen nå og e i cup, men er bare 22 uker:)
mammantil3 Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Dette er kjempeforskjellling fra person til person, jeg gikk ikke opp i str på bh ved forrige graviditet. Jeg har tenkt å kjøpe en rimelig fra HM i min vanlige str. til å ha med på klinikken, så kan jeg heller invistere i noen bedre/finere, når jeg ser hvilken størrelse jeg må ha etter jeg har født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå