holahopp Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Har vært så heldig og hatt en sønn som har sovet hele natten fra han var ca 6 uker. han sover da mellom 10-12 timer uten mat men de siste nettene har han våknet kl 3-4 og er så selskapssyk og virker heller ikke sultent skal bare ligge å prate. Jeg er blitt skjemt bort med 7-8 timer søvn i strekk må si det er tungt å være oppe i ett par timer om natta da jeg ikke er vant med det. Vet jeg har vært heldig så langt men litt frustrende hvis dette skal fortsette. Hvis han bare hadde vært sulten så skulle han fått mat og så sovnet igjen...
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Skjønner at dette er tungt! Men bare la ham ligge og prate da vel? Lurt å ha ham på eget rom, slik at du ikke våkner av hans fornøyde babling Med mindre han begynner å gråte, så er det jo ingen grunn til å gi ham oppmerksomhet eller ta ham opp. Om han bare må ligge der aleine i "mørten" og prate, så gidder han sikkert ikke å våkne på natta mer Hvor gammel er han nå? Mange babyer sover mer urolig når de er rundt 4-5 mnd gamle; hvertfall har det vært mange innlegg her inne om mødre som opplever det. Har dere f eks nylig starta opp med grøt, som kan gi urolig mage, eller kanskje det er tenner eller utviklingssprang på gang?
holahopp Skrevet 26. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2011 Holder på med litt oppussing så han må sove på mitt soverom. Men merker at jeg ikke klarer å slappe av når han ligger og pludrer sånn...etterhvert går det over i skriking og når han merker han ikke får oppmerksomhet. Han er nå 4 mnd og har begynt med litt grøt som han bare ikke kan få nok av virker det som. Han har fått grøt en liten stund og det har ikke vært noe problem før nå de siste nettene..men håper det ikke skjer i natt:) Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå