holahopp Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Min sønn er nå snart 4 mnd og han biter på hendene i søvne og når han er våken...kan det være tenner i komminga? Han har også 3-5 bæsjebleier hver dag... noen som vet?
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Veldig vanskelig å svare på.. Kan være tenner, men samtidig er det helt normalt. Min lille har holdt på med det i ca 1 mnd uten antydning til tenner. Tror det er helt vanlig De lærer jo verden å kjenne gjennom munnen når de er så små
Regina Phalange Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Min har holdt på i flere mnd og ingen tegn til tenner enda!
Håpefull77 Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Min har biti på hendene sine siden hun var 3 mnd og har perioder med mye bæsjebleier. Opptil 6 pr dag. Hun er nå straks 7 mnd har ingen antydning til tenner enda.
holahopp Skrevet 26. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2011 takk for svar kunne ønske han heller tok bitering eller noe sånn for han stikker jo fingrene så langt inni munnen at han brekker seg stakkars
Gjest Mentha Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Junior gjorde også det. Men jeg tror det baree er en ting de må lære seg. Det ser guffent ut, men det går jo ikke an å forklare de ting enda (selv om jeg prøvde iherdig ). Det er som det blir nevnt over her, de lærer verden å kjenne gjennom å putte ting i munnen og smake på de, og de lærer brekningsrefleksen å kjenne ved å stikke fingrene (eller en skje eller lignende) for langt bak i munnen...
Peispå! Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Jeg også trodde at tennene ville komme tidlig pga hendene i munnen, men nå tror jeg bare han er sånn:-) Min lillegutt ble omtrent født med fingrene, ja hele neven i munnen, men ingen tenner enda. Han er nå 4 1/2 mnd. Han er helt desperat på å gjøre dette, han suger og biter på dem. Lurer på om det er så intenst siden han ikke tar smokk (eller flaske)?
Supersnusken Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Kan bare skrive under på at slik er det her osgså... Mini på 5,5mnd har hatt fingre/never desperat i munnen siden 2-3mnd, vi har hele tiden tenkt, "nå MÅ det være tennene!", men, ingen antydning enda... Hun også brekker seg av dette, men virker ikke å plages av det.. Har fått skikkelig ru sår hun på fingrene av dette, ser vondt ut men lite å gjøre med tror jeg.. Hun tar heller ikke smokk eller flaske... Må innrømme at jeg håper litt på tenner snart, for hvordan vil hun bli når tennene virkelig kommer tro, hvis ikke dette er tenner....! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå