Gå til innhold

Kort/stramt tungebånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg endelig konstantert at min 1 mnd gamle datter har stramt tungebånd.. Håper jeg her sitter på svaret på hvorfor alt bare er ræva for lille gull..

Er det noen andre som har fått korrigert på tungebåndet? Og da gjerne litt sent uti? Dette blir jo som regel oppdaget på sykehuset og tatt tak i der..

Skrevet

Heisann.

Ja, her måtte vi det. Vi slet med ammingen på sykehuset etter fødselen, fikk liksom ikke tak og glapp like etter han faktisk fikk tak.

Vi var litt oppmerksomme på det, siden min svigermor har fortalte at kjæresten min hadde det samme, og at det ikke ble oppdaget før tre mnd senere. Det var visst tre helt jæ**** mnd med mye ammestyr og gråting.

Jeg tror faktisk ikke legen på sykehuset hadde gjort noe om vi ikke hadde sagt det. Lillemann var ferdig med helsesjekken etter fødsel da vi spurte om han kunne sjekke tungebåndet siden vi slet sånn med amminga, måtte jo nesten holde fast gutten til puppen..... Og det stemte, så legen ba oss snu oss - deretter kuttet han det opp (høres fælt ut) . Lillemann grøt ektremt i ca 1 min, så var alt i skjønneste orden ;-) Og aldri hatt problemer med ammingen igjen. (Straks 7 mnd nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...