Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Lillemann her er nå blitt 3 mnd. Vi var på 3 mnds-kontroll hvor alt stod kjempebra til Han har "urolige" øyne som legen ville følge opp, men var ikke noe å bekymre seg for ennå. Noen andre som har erfaringer med det? Også lurer jeg på når deres baby begynte å ta leker ol.? Kan jo ikke huske dette hehehe. Er jo hele 5 år siden jeg hadde baby sist.
Vilruge Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Hei! Kan ikke hjelpe i forhold til det første spørsmålet, men her begynte lillemor bevisst å ta leker da hun var nesten 3,5 mnd tror jeg (hun er 4 mnd om en uke og det er ikke så lenge siden). De må visst bli kvitt griperefleksen først. På http://www.lekegrinda.com/det01.shtml er det en oversikt over når det er "vanlig" at barn gjør/kan forskjellige ting. Tror ikke det er "fagfolk" som står bak, men tror den er sånn passe riktig...
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2011 Takk for tilbakemeldingen Han her tar lekene sine å putter de i munnen. Han bytter også hånd når han holder noe. Har gjort det i ca 3 uker. Er så artig å se Er det ingen som har erfaring med flakkende blikk hos baby??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå