Gå til innhold

God helg folkens:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaill'n er på pokerkveld med gutta, 4 åringen sover med dukka i armkroken i senga og lillegutt har også tatt kvelden.

Dempet belysning en kaffe-latte på bordet og ute raser "Berit" i trøndelag.

Idol på tv'en og en deilig og rolig start på helga.

Ahhhh, koser meg glugg!

God helg damer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg:)

God helg til deg også:) Stille her i huset også, lagt Mini som turner noe alvorlig i sengen sin for tiden, bruker litt tid på og sovne:) Har jo lært seg og sette seg opp i sengen, så det må trenes på:)

Er på vei til bingen nå, skal på hunde show i Lillestrøm i morgen sammen med ei venninne og hennes datter og hennes venninne:) Gleder meg masse.....far skal ha Mini hjemme en hel dag alene:) For første gang.....hehe:)

Klem fra

Skrevet

Her har kveldsroen senket seg :) Etter en hektisk dag :) Skal nok snart finne puten så jeg kan få en god natts søvn.

Riktig god helg til dere :)

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

God helg til dere alle :D Her har mannen jobbehelg, som vanlig, så for Muffin og meg er dagen ganske lik alle andre. Men uansett kos med helg altså :)

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Tirilirl: oi, en hel helg? Det blir spennende :D Kos dere masse!

Skrevet

God helg til dere alle! :) Her har jeg og pappaen fått førjulsgave av svigers, så vi hadde en helaften på byen i går, trass i Berits ankomst til trønderhovedstaden :) I dag fikk vi sove til 11.30 og har hatt en lang, slakk frokost. På tide å hente lillegutt snart, med masse godt overskudd i sekken! :)

Håper dere alle har en trivelig lørdag og koser dere med deres små og store :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...