Peispå! Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Kaill'n er på pokerkveld med gutta, 4 åringen sover med dukka i armkroken i senga og lillegutt har også tatt kvelden. Dempet belysning en kaffe-latte på bordet og ute raser "Berit" i trøndelag. Idol på tv'en og en deilig og rolig start på helga. Ahhhh, koser meg glugg! God helg damer:-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Hei kjære deg:) God helg til deg også Stille her i huset også, lagt Mini som turner noe alvorlig i sengen sin for tiden, bruker litt tid på og sovne:) Har jo lært seg og sette seg opp i sengen, så det må trenes på Er på vei til bingen nå, skal på hunde show i Lillestrøm i morgen sammen med ei venninne og hennes datter og hennes venninne:) Gleder meg masse.....far skal ha Mini hjemme en hel dag alene:) For første gang.....hehe:) Klem fra
Petrine +spire=❤ Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Her har kveldsroen senket seg Etter en hektisk dag Skal nok snart finne puten så jeg kan få en god natts søvn. Riktig god helg til dere
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 God helg til dere alle Her har mannen jobbehelg, som vanlig, så for Muffin og meg er dagen ganske lik alle andre. Men uansett kos med helg altså
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Tirilirl: oi, en hel helg? Det blir spennende Kos dere masse!
Gjest Mentha Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 God helg til dere alle! Her har jeg og pappaen fått førjulsgave av svigers, så vi hadde en helaften på byen i går, trass i Berits ankomst til trønderhovedstaden I dag fikk vi sove til 11.30 og har hatt en lang, slakk frokost. På tide å hente lillegutt snart, med masse godt overskudd i sekken! Håper dere alle har en trivelig lørdag og koser dere med deres små og store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå