VenterPåNr.2 Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg har ikke klart å ligge på magen siden jeg fant ut at jeg ble gravid, selv om jeg vet at det er ufarlig.. men er likevel noe som sier at det ikke er "lov" ;p er det bare jeg som er rar? ;o Forresten, dere som har barn fra før, når fortalte dere at hun/han skulle bli storesøster/bror? Jeg er nå 6+4, men skal nok vente noen uker til før vi sier noe.. GOD HELG!
Scarlette Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg elsket å nesten ligge på magen. Ligger på siden med den ene foten opp på puten, så da er det ikke noe press på magen. Prøv det. Og du kommer nok til å slite med so ingen når du kommer lenger ut i graviditeten.
Glajenta ♥ Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg ligger fortsatt på magen, og gjorde det langt ut i forrige svangerskap :-) Det ble mer og mer på siden etterhvert som magen vokste ;-) Har ei jente på snart 3 fra før, og er i uke 7 nå. Venter nok en god stund til med å si noe til henne. Kan ikke akkurat forvente at hun holder tett, og vl ikke at alle skal vite det enda :-) Tenker vi prøver å vente til magen blir veldig synlig - helst til etter ordinær ultralyd. Jeg tenker også at det blir veldig lenge å vente for en liten storesøster om hun skal få vite det nå - er jo leeeenge til juli enda ;-)
VenterPåNr.2 Skrevet 25. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2011 Hadde det sånn i forrige svangerskap også, fikk ikke til å ligge på magen etter jeg fant ut at det var spire i magen Vet ikke hvorfor det er sånn, synes bare det er ekkelt.. Ikke ubehagelig eller noe, ikke vondt.. Jaja Blir nok så vi venter med å fortelle noe før etter nyttår.. Når de er så små(vår blir 4 år i februar) så er jo alt lenge til, det er jo leenge til mandag også ;p
MammaMø med to små Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Jeg ligger fortsatt halvveis på magen og er 22 uker ;-) Lille sier i fra om det blir trangt ;-)
Tigerpote Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Jeg ligger på magen helt til det blir ubehagelig, slik jeg gjorde sist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå