Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off mistenker sterkt noe som kan være vannkopper..

Nå ikveld dukket plutselig røde prikker opp på kinnene til lillemor som fyller året på søndag.. Det ser ut som smånupper, kviser..sånn at du kjenner prikkene når jeg tar på de..

Kan det kun være en allergisk reaksjon på noe?

Fikk litt pære tidligere i ettermiddag, men har aldri reagert på dette før. det er mest saft hun får i seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei her var det ikke hjelp å få...

Skrevet

Litt vanskelig å vite hva dette kan være, men vannkopper er væskefylte. Så om dette bare er nupper så vet jeg ikke.. Du finner det nok fort ut om det er vannkopper for da får hun nok flere prikker ellers på kroppen også:)

Skrevet

Vannkopper har "ankommet" vårt hus nå.. Det begynte med at eldstemann (2 år) fikk feber på torsdag (38,4 så ikke høy), i går kom noen svake rosa prikker og 2 vannblemmer (på øre og rumpe) til syne og i dag var det fult av røde prikker på kroppen hans, noen var blitt væskefylte og de 2 blemmene dagen før var allerede gått hull på. Minstemann (11 mnd) har fått noen få prikker på armene i dag, og jeg regner med de vil være sterkere farge/blemmer i morgen.

Hvis det er vannkopper hun begynner å få vil du nok se det i morgen. Min erfaringe er hvertfall at de får lett feber helt i begynnelsen av utbruddet (dette sa de i bhg også).

Allergi har jeg dessverre ikke mye kjennskap til, men hvis hun ikke har spist noe "nytt" er det jo litt rart at hun skulle få allergisk reaksjon?! Men vet som sakt ikke ;)

Skrevet

Hmm så nå at du hadde skrevet denne i gaå.. Hvordan virket hun i dag? Og prikkene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...