Gå til innhold

Noen som har erfaring med NKI nettstudier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som rett og slett har tatt utdannelsen via internett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare tatt etterutdanningskurs via NKI. Syntes at det var ganske greit. Hadde oppgaver som måtte skarives og leverse inn, fikk rask og grundig tilbakemelding. Kunne tenkt meg å ta flere kurs, men det er jo fryktelig dyrt da...

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp postet et innlegg selv lenger nedpå siden her om vg2 helseservicefag.

Jeg har gått vg1 helse og sosial på NKI, og tar nå vg2 helseservicefag. Tar ett og ett fag av gangen så jeg ikke har så mye tredd nedover hodet hele tiden. På vg1 brukte jeg 2 1/2 år, men så jobber jeg 100% ved siden av også.

Jeg er veldig fornøyd med NKI. Gode lærere, og de går gjennom innsendingene grundig. Aldri hatt noe problem..

Ja, det koster å være nettstudent. Men alternativet er skolebenken og dårlig/ingen inntekt i utdanningsperioden, noe som var uaktuelt her med huslån og barn.

Det finnes ofte utdanningsstipender du kan søke på gjennom fagforeninger, selv fikk jeg dekket hele vg1 på dette!:)

Skrevet

Takk for svar :)

Ja vi har ikke råd til å ta fri fra jobb for å gå skule her heller, så dette blir alternativet:) Men kan jeg gjør absolutt alt hjemme? Eller må jeg reise på kurs osv? Og hvordan foregår innleveringer? Via mail alt sammen?

Skrevet

Dersom du skal ta studie som trenger praksis, så må du selvfølgelig ordne med praksisplass selv, kontakt da nærmeste opplæringskontor. Dette må du ha i tillegg. Resten gjør du hjemme:)

Innleveringene foregår via et innsendingsverktøy på din egen side på NKI.no. Veldig enkelt:)

Skrevet

holder på med generell studiekompetanse nå. alle 6 fagene...puh... er du streng med deg selv, går det nok. sitter her nå og skal levere inn noe...hadde jeg bare klart den siste oppgaven....Bah..

LYkke til!

Skrevet

Hørres jo kjempegreit ut :) Trur ikke det skal være noe praksis inni bildet. Sto ingenting om det ihvertfall!

Oi jøss, så flink du er:) Masse lykke til til deg også, og tusen takk for gode svar:)

Skrevet

Synd nki nettstudier er så dyrt.

Hvordan sjekker man hvor mye man får dekket av lånekassen?

Skrevet

20:37: Ta en telefon til lånekassen ?!?!?!?!

Skrevet

vet noen studier har 1-2samlinger pr termin... skal stå på internett hvis et er tilfelle... pluss samlinger på nett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...