Neen Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Min lille jente er 2 1/2 mnd nå og endelig klarer jeg å legge henne rundt 19(ikke senere en kl 20) hvor hun oftest sovner inn selv.... MEN... Første runde sover hun snitt ca 5 timer, men etter det så er det ofte 1 1/2-2 timer. Tips jenter ??? Sover på eget rom siden hun var i uke 7. Har koseklut med min lukt. Hun spiser Like lenge som på dagtid. Ofte etter første nattamming blir hun litt mer urolig i søvnen sin.
Zana123 Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Babyen min sover også lengst første økta han sover på natta. Så jeg har løst dette ved at vi har snudd døgnet vårt. Han legger seg kl 22 sammen med meg, og så sover han til i fire tiden, og jeg får dermed 5 timer sammenhengende søvn. Etter det sover han som jenta du har 1 1/2 -2 timer av gangen, men da har jeg fått noen timer sammenhengende søvn så det går greit. Vi pleier ikke å stå opp før i ni-ti tiden så vi får nok søvn! Om noen har bedre forslag blir jeg også glad for råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå