*bikki* Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Det begynte i går kveld at jeg kjente at det høyre brystet ble vondt og litt rødt.. Jeg fikk hodeverk. Jeg var kjempekald når jeg skulle legge meg i går kveld, måtte kle meg i ull... våknet så senere av at jeg svettet kjempemye. Hadde det likt for en ukes tid siden, da ammet jeg ofte og det var over etter vel et døgn.. Nå ammer jeg også ofte og kjenner at jeg er på bedringens vei. Det jeg egentlig lurer på er: Kalles det brystbetennelse selv om jeg ikke trenger antibiotika? Har lest på ammehjelpen.no at førstebehandlingen er hyppig amming...
Peispå! Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Heisann! For meg høres det veldig likt de gangene jeg har fått påvist brystbetennelse. Har gått på antibiotika flere ganger, da jeg ikke har blitt bedre selv med hyppig amming/pumping. Kjennes ut som en heftig runde med influensa og høy feber. Har også avverget at det har utviklet seg slik du beskriver noen ganger, med å pumpe tvert jeg kjenner symptomene sniker seg på. Vær flink med å tømme brystet helt, også på natten, så kan det hende du slipper den værste delen. Jeg har slept meg til lege de to gangene da jeg hadde ligget med 40 i feber i over 3 døgn, da klarte jeg ikke å "pumpe" det vekk, men ofte kan det løse seg med egenbehandling. Håper det ordner seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå