3 små skatter Skrevet 28. desember 2011 #26 Skrevet 28. desember 2011 Det er en August klubb her inne: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?/forum/5138-august-2012/
Therese123 Skrevet 29. desember 2011 #27 Skrevet 29. desember 2011 Har termin 28. august. Fant ut at jeg var gravid for en uke siden, da jeg tok en test etter å ha hatt mistanke om at jeg var gravid. Er i lykkerus Dette er mitt første barn, og jeg gleder meg mye. Håper bare alt går bra. Er 24 år og aher en fantastisk samboer. Planlagt??? Hmm... prøvde ikke akkurat å unngå det, men tenkte ikke så hardt på det heller... lot det liksom komme når tiden var inne. Det viste seg å være nå... Gratulerer så mye til alle dere andre også. Satser på at spirene våre klorer seg fast og at alt går bra Lykke til alle sammen. Håper vi snakkes mer iløpet av tiden. Bor forresten i Nordland, nærmere bestemt på et lite sted som heter Leirfjord...
TheaEomilie <3 Skrevet 30. desember 2011 #28 Skrevet 30. desember 2011 Jippi, jeg har også en liten en i magen !<3 det blir vårt andre barn, Thea Eomilie blir 2år neste uke Var så redd for å bli skuffa, igjen, men så tok nysgjerrigheten overhånd, så nå måtte jeg melde meg inn her, bare for å rope hurra! Ingen som vet noe ennå.. den uvitende far er på jobb i nordsjøen og kommer hjem på tirsdag. Jeg vil ikke bare si det over melding, men overraske han skikkelig når han kommer hjem. Noen som har tips til hvordan jeg kan si det på en litt annerledes måte?
Millemine Skrevet 31. desember 2011 #29 Skrevet 31. desember 2011 Hei! Jeg har termin 7. August. Dette blir Nr. 2. Har en gutt på snart 6 år... Veldig planlagt. Har prøvd i to til tre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå