Mizoo Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Tirsdag gikk plutselig vannet på morgenen i senga (va da 34+5 ) å fikk beskjed fra føden om å komme rett inn. Var på sykehuset rundt 0945. Da viste d seg at hun lå i sideleie på ul og når dem sjekket åpningen var det full åpning og beina ned. Så alt i alt havnet det med hastekeisersnitt. Hun var 3020g og 46 cm lang og kom til verden 1144 Alt står bra til, trener for å få til dette med spisingen og amming men alt er ikke lite lett . Samt at hun får lysbehandling.
Krumelur Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Gratulerer med den lille og lykke til:)
nyttårsprins Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Det var jammen raskt. Kan tenke meg at det kom litt brått på dere. Det var fint å høre at hun var såpass stor, selv om hun var født for tidlig. Jeg skal inn i neste uke, og tenker litt på størrelsen og det at de har litt vansker med å suge når de kommer tidlig og blir tatt med ks. Men dere får ta tiden til hjelp. Det kommer til å gå kjempebra. Lykke til med den nye lille jenten!!
Venter nr3 er 22 år Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 så godt at hun var så stor alle mine barn har vært under 3 kg. spisingen kommer nok igang etterhvert
januarbaby012 Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 gratulerer med den lille familiemedlem alt kommer til å gå bra, ta tiden til hjelp. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå