Rose -3. troll i 2012 Skrevet 25. november 2011 #1 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg vet selv fra jobb at det tar måneder og kanskje år å jobbe med oppgraderinger, men nå føler jeg det er så mye kluss med innlogging og svar på tråder at jeg begynner å bli litt utolmodig... Kan du gå ut med når denne oppgraderingen er planlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Del Skrevet 25. november 2011 Den nye offisielle datoen er satt til 30. februar neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kortslutning Skrevet 26. november 2011 #3 Del Skrevet 26. november 2011 Haha, 30.februar ja, må vente lenge da skjønner jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Del Skrevet 28. november 2011 Ha, ha, da er det utsettelser på gang, ja. Det er ikke lengre enn siden 10. november at de annslo overgangen til å bli ca 17.november. Jeg er fornøyd jeg. Det er sikkert noe som blir bra med de nye sidene, men det ser ikke fristende ut slik det er vist. http://www.dinbaby.com/forum/thread/143759974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 28. november 2011 #5 Del Skrevet 28. november 2011 Hei på dere. Jeg skjønner godt at dere begynner å bli utålmodige. Det har vært litt frem og tilbake. Men nå har vi satt en endelig dato, og det er førstkommende mandag (05.12). Jeg tror det kan bli veldig bra, og det håper jeg dere også synes når dere får testet det ut litt. Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 15. desember 2011 #6 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei igjen. Jeg beklager at jeg ikke har oppdatert denne på en stund. Nå ser det ut til at vi er tilbake på sporet, og forhåpentligvis (99%) får vi lansert førstkommende mandag. Dette blir kjempebra!! Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Del Skrevet 15. desember 2011 Får håpe det! Dette forumet rekord så utdatert.. Gleder meg til det nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 16. desember 2011 #8 Del Skrevet 16. desember 2011 Godt å høre, anonym. Vi gleder oss også veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #9 Del Skrevet 19. desember 2011 I dag er det førstkommende mandag, og ingenting har skjedd... Har problemer med å få kommentere på sider da jeg ikke står som innlogget, og det problemet begynner å bli irriterende ( jo mer hormonell, jo mindre tåler jeg -beklager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 19. desember 2011 #10 Del Skrevet 19. desember 2011 Det har dessverre ikke skjedd noe ennå. Krysser fingre og tær for i morgen. Så alt skal være normalt foreløpig. Forsto ikke helt hva du mente, er det tråder her du ikke får kommentert på? Skjer det når du er innlogget? Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #11 Del Skrevet 19. desember 2011 Dette er litt som å vente på Godot, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymous7 Skrevet 20. desember 2011 #12 Del Skrevet 20. desember 2011 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 20. desember 2011 #13 Del Skrevet 20. desember 2011 Hehehe.. Den synes jeg var morsom. Og jeg skjønner hva du mener.. Men nå kan jeg si med sikkerhet at vi legger om til nytt forum i natt. Klokken tolv i natt blir forumet stengt, og vi åpner igjen i morgen tidlig klokken 07:00. Gleder meg! Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå