mamma*** Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hvilket navn er det fineste? Vi bor i utlandet, og navnet må passe internasjonalt
LilleBitteliten Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 1. Julia - Flott navn! 2. Joanna - hadde det stått JoHanna hadde det kommet øverst. Joanna mangler en h synes jeg. Men det er jo fint. 3. Malin - Ikke et navn jeg liker noe særlig. Helt ok. 4. Juliane - ikke noe fint synes jeg. 5. Ayla - grufullt! Mitt forslag er Johanna! Det er nydelig, og funker jo internasjonalt! Ellers stemmer jeg på Julia, helt klart :-)
mamma*** Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2011 Vet ikke helt om jeg liker Ayla jeg heller... ...men jeg hadde en kollega en gang som het det. Og hun var sååå snill og søt Takk for svar
prebs Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Julia liker jeg best. Malin er også fint.
*Dubsgirl* Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 1. Joanna 2. Julia 3. Juliane 4. Malin 5. Ayla
Gjest Hercule Poirot Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Jo(h)anna eller Julia. Fine, gode navn. :-)
Lille_frøken:) Skrevet 27. november 2011 #9 Skrevet 27. november 2011 Min rangering av dine navn. 1. JoHanna - synes dette navnet må ha en h. Det uttales jo likt på engelsk selv om h-en er der. 2. Malin - Nydelig navn. Og jeg tenker på Saltkråkan, og det er jo en nydelig asosiasjon. Heia! 3. Julia - Også veldig fint! 4. Juliane - Synes ikke det er fint. 5. Ayla - Rett og slett et grufullt navn. Klangen i navnet er ikke pen, man tenker på glamormodellen Aylar og det er virkelig ikke fint. Heia Johanna og Malin!
mamma*** Skrevet 27. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2011 ...hmm... se ut som julia og malin er på topp. Takk for hjelpen, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå