Scarlette Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg hadde jo ikke planlagt å bli gravid, så jeg har jo ikke helt oversikt over hvor langt jeg er på vei. Mener jeg hadde mensen sist i begynnelsen av oktober, og da er ca 6-7 uker på vei. Men i slutten av oktober tok jeg en angrepille, for jeg hadde jo ikke tenkt å bli gravid. Så da testen viste positiv gikk jeg til legen. Han mente at jeg nok hadde blitt gravid før angrepillen, men vi tok en hcg test for å få vite hvor langt jeg er på vei. Så da ringte han meg i dag, og testen viste atnjeg nok var 12 uker på vei.sjokk? Ja! Så for å være på den sikre siden så skal jeg på tidlig ul snart. Litt deilig så jeg får vite med sikkerhet hvor langt jeg faktisk er på vei. Spennende tid fremover. Blir kjekt å gi foreldrene mine en flott julegave. Har kjøpt body med " jeg skal bli storebror " på til gutten min på 1, og gi julekort til alle sammen!
mamma til s@lma Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Gratulerer med graviditeten ! Litt av en ob\verraskelse, ja, helt enig Det er jo både bra og litt skummelt mtp at du er allerede 12 uker på vei, for da slipper du alle bekymringene og denne angsten man må gå med ï de første sårbære ukene. Kunne vedde på at flere her ville gjerne hoppe over til 2. trimester om man bare kunne bare litt skummelt at hele denne tiden når man skal passe på mest , de første ukene når alle indre organer dannes og formeres, er forbi uten at du kunne ta hensyn til det. Men vi får satse på at du var flink snill jente som ikke gjorde noe dumt, da det er jo veldig mange som ikke bryr seg ( og dette med vilje ), og allikevel får friske og velskapte barm. Lykke til videre ! Hold oss oppdatert !
Scarlette Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2011 Takk for det. Har vært snill, men har tatt et glass vin eller to en lørdagskveld. Men heldigvis ikke noe fyllatur. Så eg ser positivt på det. Kan ikke gjøre noe annet egentlig, men tanken om at jeg er 3mnd på vei er uvirkelig. Men vi får no se hva ul vil si, kanskje prøvene viste feil? Eller så venter jeg vel tvillinger:p
Scarlette Skrevet 30. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2011 Det er jo bare helt absurd. Da jeg fant ut at det var tvillinger bare lo jeg. Trodde helt alvorlig at jeg var kommet mye lenger. Er jo ingen tvillinger i familien vår. Så dette blir nytt å spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå