anna t Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Det ble kortvarig lykke, jeg mista igjen, litt over 4 mnd etter første gang. Prøver å være glad for at det i det minste skjedde tidlig, men det er vanskelig akkurat nå. Så da er det bare å prøve å motivere seg for å fortsette prøvingen...
*MammaTStjerneskudd<3 1.8.12* Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 huff da, var triste nyheter !!! føler virkelig med deg !!! ikke gi opp håpet, prøvingen er hard, og misting er ubeskrivelig hardt, men tenk hvor godt det blir når det lykkes. trodde aldri det skulle lykkes for meg, men so far, so good : ) håper det kommer en liten spire igjen snart og at den holder seg der : )
anna t Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2011 Takk skal du ha. Prøver å tenke fremover, men i dag er det bare tungt og trist. Så heldig du er, nyt det alt du kan!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Sender deg en klem, synes dette var veldig trist å lese. Har egentlig ingen fornuftige ord, vil bare du skal vite at jeg føler med deg og tenker på deg Klem
anna t Skrevet 26. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2011 Takk skal du ha. Det er ikke så mye å si, nei. Men det hjelper litt at folk bryr seg.
anna t Skrevet 26. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2011 hmm, det ble ikke helt sånn jeg hadde tenkt. Mente å si at det hjelper at noen bryr seg om en, og tenker på en. Fint å tenke på at til og med "fremmede" viser så mye omtanke når man er lei seg.
Lillababy Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Kjære kjære deg anna t! Dette var verkeleg forferdeleg trist å høyra! Nei og nei!!! Og rett før jul og alt. Huff, vil berre sei at eg er forferdeleg lei på dine vegne!!! Eg tenke på deg. Som du seier, i det minste er det godt at det skjedde tidlig, slik at du ikkje blir frårøva så mykje "prøve-tid" samt at kvar dag som gravid er veldig sterk, så kan tenka meg at det er betre at det skejr så tidlig, sjølv om tapet er det samme. Huff. Eg sender iallefall varme tankar til deg. PAkk deg inn under dyna no og tenk på deg sjølv, og ta i mot omsorg frå dine nærmaste. Du veit av erfaring at denne smerten må ein igjennom- men at det VIL endra seg og bli lettare - om ei stund...hold ut min venn. Stor klem frå meg!
miniinme Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Kjære Anna T. Vil bare gi deg en KJEMPE STOR TRØSTE KLEM
Grynet:) Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Jeg vet hvordan du har det. Håper du har noen rundt deg å dele det med, og jeg føler med deg. Klem fra meg og
anna t Skrevet 27. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2011 Takk skal dere ha jenter. Jeg er i det minste ikke så dårlig sånn rent fysisk som jeg var forrige gang. Mest trist. Dere er snille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå