Gå til innhold

Mista igjen

anna t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei og nei! :( Jeg har også mistet to ganger, siste gang i april, og synes fremdeles det er veldig vondt. Har en fantastisk flott jente på 2 år så vi vet jo at vi kan, men er også livredd for å oppleve det på nytt.

Du har absolutt grunn til å være lei det. Det er ubeskrivelig vondt å miste, selv om det skjer tidlig. Ta vare på deg selv nå.

*en stor klem til deg*

Føler med deg!! Har selv mistet 2 ganger i år. Er selvfølgelig livredd for at det skal skje igjen, så etter sist SA oppsøkte jeg privat gynekolog. Hun satte meg på Albyl E som jeg skal ta etter at jeg finner ut at jeg er gravid. Det er blodfortynnende og vil bedre blodsirkulasjonen hvis det er det som er problemet. Men, hun sa at mest sannsynlig har man bare hatt uflaks og at man ikke må grave seg ned -og også være forberedt på at det kan skje igjen da det er så vanlig. Grunnen til at man ikke får utredning før etter 3 ufrivillige aborter etter hverandre er jo fordi det skjer så ofte. Tøft er det uansett og jeg har selv hjerteklapp hver gang jeg går på do og overtolker alt som skjer med kroppen min. Masse lykke til, skjønner godt du har det fælt, det vil bli bedre!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...