Gå til innhold

Dentinox og tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at noen har brukt dentinox i forbindelse med tenner.

Leste denne artikkelen en stund tilbake og vil dele med de som ikke har lest den.

Datteren min begynner å få tenner nå og har kjøpt bitering som brukes aktivt :)

http://mobil.aftenposten.no/helse/article4207863.ece

Er noe å tenke over!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du, meeeeen nå er jo produktet som har gitt slike bivirkninger ikke tilgjengelig i Norge oooooog Dentinox har betydelig lavere dose av stoffet som kan føre til slike bivirkninger. I tillegg er det ikke rapportert om noen tilfeller av slike bivirkninger i Norge pga Dentinox så jeg kan jo skjønne at de ikke trekker Dentinox fra markedet.

Jeg bruker både bitering og Dentinox, men det er ikke mye han får i seg fordi han biter meg så hardt i fingeren når jeg forsøker å smøre at jeg gjør det minst mulig.

Skrevet

Enig med Mr & Mrs Smith and Smulene. Har brukt Dentinox, men bare når det var virkelig ille. Er liksom ikke alltid bitering fungerer - når hun hylskriker kl ti om kvelden og skal sove og er umulig å roe... På de to første tennene slapp vi bruke det, men har brukt det nå to ganger i forbindelse med neste tann som ennå ikke har kommet igjennom.

Jeg brukte forresten q-tips til å stryke på, da slipper jeg bitemerker i fingrene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...