☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 La min 4 måneder gamle jente på rygg på matta, tittet litt på nett, så hørte jeg et lite stønn, og der lå lillesnupp på magen og smilte fra øre til øre. Nå har hun gjort det selv tidligere, så jeg har den første snuingen på film, med gråt og ynking og masse oppmuntring og det hele. Men i dag var det første gang hun gjorde det helt på egenhånd. Så stolt mamma i dag
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Ååå, så moro!! Er så fascinerende med disse små, hvordan de utvikler seg Var utrulig stolt selv første gangen Muffin snudde seg, selv om han var 2 mnd eldre enn snuppa di da det skjedde Nå er han 7,5 mnd og gynger i krabbestilling, og jeg er sååå stolt <3
Zana123 Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Så moro. Gutten min er også født i juli, men han har ikke kommet helt over ennå, havner på siden og virker som han er førnøyd med å havne der så han gidder ikke jobbe mer... Gleder meg til jeg kan være stolt mamma også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå