Nutte87+ februar spire! Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 ÅÅÅ jeg er så utrolig spent!! Vi har time til 3D UL kl 14.30 i dag og jeg gleder meg noe helt vanvittig =)) er 27+1 i dag, så er så spent på å få sett den lille prinsessa våres skikkelig =))
Nutte87+ februar spire! Skrevet 25. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2011 å så skuffa jeg ble =(( frøkna lå i seteleie og med ansiktet trykt inntil morkaka =( jeg har morkaka fremme, så bildene ble elendige. fikk med meg 2 halv dårlige bilder. Men mannen syns synd på meg tror jeg, så fikk en ny gratis time 6 desember! Bare så synd at samboeren ikke får med seg den. men kjenner jeg er skuffa... venta i 2 mnd også ble det bare dårlig. Men utrolig glad for å ha fått en ny time om ikke lenge!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Å så kjedelig!!! Men veldig snilt at du får ny time, og det er jo heller ikke så lenge til. Vanskelig å "styre" hvordan de små ligger, så det er dessverre ikke så mye du får gjort med det. Drikk noe kaldt med sukker (brus, saft el) før du skal inn til neste time. Kanskje hun da blir såpass aktiv at dere får noen gode bilder. Masse lykke til den 6.desember;)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 25. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2011 tuusen takk =)) ja får hive i meg noe med sukker, så får vi håpe! for det var utrolig kjedelig at det ikke ble noe særlig... men krysser fingrene for 6 desember =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå