Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var dagen kommet for overtidskontroll.Alt var helt fint,mye liv,og nok fostervann.Det var opp til meg om jeg ville bli satt igang idag,men valgte å vente til en ny sjekk søndag.Det var ikke mer enn 2 cm åpning,og livmorhalsen var enda lang,så det gjorde fryktelig vondt å bli sjekket,og legen rakk ikke helt inn til hodet!Så da håper jeg at det vil starte av seg selv snart...MEN hva er forskjellen på å bli sjekket,og å bli STRIPPET?

SÅ håper at jeg tok det riktige valget idag,6 dager på overtid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de stripper tøyer de livmorhalsen og løsner på hinner.

Lykke til med nært forestående fødsel.

Skrevet

hos meg gjorde det også veeeldig vondt å få sjekket åpning, tross i at livmorhalsen var helt avflatet, men hadde ingen åpning da. Mistenker nesten at de strippet litt uten å fortelle meg det, for blødde litt et par dager etterpå.

Men jeg lurer på, hvorfor fikk du tilbud om å bli igangsatt når du bare er 6 dager over og alt ser fint ut? Jeg hadde definitivt tatt i mot tilbudet om det nå, av mange grunner, men ser for meg at det kunne blitt enn verre fødsel enn å vente på at den kommer av seg selv. Skal også på 1.overtidskontroll på onsdag, håper jeg også får det tilbudet:)

Skrevet

Hei.Når en er over 35 år,da kan en få starte igangsetting før,og idag hadde dem god kapasitet,men jeg ønsker å vente å se det ann,så vi skal tilbake søndag formiddag...og da blir det vel igansetting tenker e...m håper at ting har starta sjøl.Det er jo det beste!

Skrevet

Å? men hvorfor har mors alder noe å si for å bli satt i gang tidligere egentlig?? Blir nok ikke spurt om igangsetting til onsdag jeg da.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...